کد خبر: ۷۱۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 06 February 2019
 
بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستارا نیازهای شغلی گیلان را تأمین می کند

 

تابناک / استاندار گیلان با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌ موجود در آستارا می تواند نیازهای شغلی سایر شهرستان‌های استان را تأمین کند، افزود: باید با محوریت مردم در راستای توسعه گام برداریم

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از ۷۲ پروژه با اعتبار حدود ۴۸ میلیارد تومان در شهرستان آستارا هستیم.

سالاری به ظرفیت‌های فراوان شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: وجود مرز خشکی با جمهوری آذربایجان، حمل و نقل ریلی و همچنین بندر و سابقه دیرینه این شهرستان در تجارت سبب می شود مجموعه این عوامل در کنار یکدیگر زمینه‌های توسعه شهرستان آستارا و استان گیلان را فراهم کند.

وی ادامه داد: با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می تواند به این ظرفیت‌ها می‌توانیم اقدامات فراوانی در شهرستان آستارا انجام دهیم که نه تنها در آستارا بلکه در زمینه تامین نیازهای اشتغال استان نیز تاثیر گذار باشد.  

سالاری با بیان اینکه توسعه پایانه حمل و نقل مرزی و ریلی و فعالیت‌های بندری در آستارا می‌تواند مکمل توسعه شهرستان و استان گیلان شود، بیان‌کرد: امیدواریم که با محوریت مردم و جلب مشارکت آنها و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه شهرستان و استان گیلان گام برداریم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار