رئیس پلیس راه استان گیلان خبر داد؛
تابناک / رئیس پلیس راه استان گیلان از ۳۷۴نفر تلفات جاده ای در ۹ ماهه گذشته استان خبرداد و گفت: از این تعداد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
کد خبر: ۷۰۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 27 January 2019

تابناک / رئیس پلیس راه استان گیلان از ۳۷۴نفر تلفات جاده ای در ۹ ماهه گذشته استان خبرداد و گفت: از این تعداد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

 

حدود ۳۷۴ نفر قربانی تلفات جاده ای در گیلان طی ۹ماه گذشته!

 

در حاشیه کلاس آموزش جامع فرهنگ ترافیک در روستاهای استان گیلان درشهر اطاقورازتوابع شهرستان لنگرود اظهار داشت: در شهرستان لنگرود برای دومین مرحله است که مرحله اول را در چمخاله باهمت شهرداری انجام دادیم واکنون به همت دهیاران عزیز در روستاهای اطاقور حضور داریم.

 

.سرهنگ محمدپور درادامه با بیان این که فرهنگ ترافیک را ۳۹ مرحله باتعداد۶۶۷ روستا وبالغ بر۲۳۴۸کلاه ایمنی باهمت مسوولین محلی عنوان نمود و افزود:دراین آموزش ترافیک بیش از۱۳هزار۵۳۶نفر شرکت کردند و خوشبختانه این برنامه چون دراستان گیلان بعنوان پایلوت پذیرفته شده وما افتخار داریم که بعنوان استانی که ابداء کننده این آموزش و سه طرح برتر کشوری شناخته شده است ونتیجه ای که از این آموزش و اجرای مهارت آن که مردم به ما قول دادندانجام دادند.توانستیم ۶۰ نفر کاهش تلفات را دراستان داشته باشد ومدیون مردم،دهیاران و شوراهای عزیز و مسوولین استان و شهرستان هستیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه اگر موتور سوار از کلاه ایمنی استفاده و مدارک لازم داشته باشند توقیف نخواهد شد افزود:دربحث جریمه های استان ۵۲دوربین سامانه صفحه ساعت در مسیر شریان های اصلی نصب شده اند ودرحال ثبت تخلفات هستند.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار