کد خبر: ۷۰۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 26 January 2019


تابناک / سالاری با بیان اینکه مردم حامی خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب هستند، گفت: در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب، گام‌های بلندی در راستای خدمت‌رسانی به ملت ایران برداشته شده است.

 

 

 

«مصطفی سالاری» امروز(شنبه، 6 بهمن) در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در پیاده راه فرهنگی رشت در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان را در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب به نمایش گذاشته است.

 

استاندار گیلان ادامه داد: در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب، گام‌های بلندی در راستای خدمت‌رسانی به ملت ایران برداشته شده است.

 

سالاری با بیان اینکه مردم حامی خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب بوده و هستند، گفت: مسئولان آماده ارائه خدمات به نمردم هستند.

 

وی با بیان اینکه گیلان در بسیاری از حوزه‌ها چون آب، برق و بهداشت و درمان جایگاه بالایی دارد اظهارکرد: این نمایشگاه مقایسه ۴۰ سال عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی استان بعد از پیروزی انقلاب جهت آشنایی مردم با خدمات نظام و مقایسه میان امروز و چهل سال گذشته است.

 

سالاری با تاکید بر باشکوه برگزار شدن برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اظهار کرد: برنامه‌ها به‌گونه‌ای برگزار تا این ایام به کام مردم شیرین شود.

 

وی با اشاره به برپایی هرساله نمایشگاه‌های بررسی عملکرد یک ساله نظام و دولت در این ایام اظهار داشت: در این نمایشگاه تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت مستند دستاوردهای خود را برای مردم تشریح می‌کنند.

 

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در 40 غرفه دستاوردهای انقلاب را از 29 دی تا 7 بهمن در پیاده راه فرهنگی رشت در معرض دید مردم قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار