واکنش احمدی فرد به تاخیر شهردار انزلی در ارسال بودجه سال 98 ؛
تابناک / رئیس شورای شهر انزلی از عدم ارسال بودجه سال آینده شهرداری این شهر در وقت مقرر به شورا گلایه کرد و از شهردار خواست در اسرع وقت بودجه پیشنهادی را به شورای شهر انزلی ارسال کند.
کد خبر: ۷۰۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 23 January 2019

تابناک / رئیس شورای شهر انزلی از عدم ارسال بودجه سال آینده شهرداری این شهر در وقت مقرر به شورا گلایه کرد و از شهردار خواست در اسرع وقت بودجه پیشنهادی را به شورای شهر انزلی ارسال کند.

 

 

تاخیر شهردار انزلی در ارسال بودجه سال 98 / رییس شورا: بارها به شهردار تأکید شده بود، نامه‌ای به دست شورای شهر رسیده ولی از خود بودجه خبری نیست! /  اختلافات سیاسی یکی از دلایل وضعیت باشگاه شهرداری انزلی است!

 

امیر احمدی‌فرد شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای شهر انزلی که در ساختمان این شورا برگزار شد با اشاره به وضعیت نامناسب باشگاه ملوان بندرانزلی، اظهارکرد: اختلافات سیاسی یکی از دلایل وضعیت این باشگاه است.

وی با تأکید برلزوم بررسی کارشناسان در زمینه وضعیت این باشگاه محبوب، افزود: اگر هیئت مدیره باشگاه نیازمند تقویت است باید این اقدام انجام شود. باید از پتانسیل انزلی برای ساماندهی به وضعیت این باشگاه مردمی استفاده شود.

رئیس شورای شهر انزلی به حمایت‌های شورای شهر از باشگاه ملوان اشاره کرد و گفت: امیدواریم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد. باید برای کمک به این باشگاه و افزایش روحیه بازیکنان این تیم یک ردیف بودجه مجزا به نام این باشگاه در بودجه ۹۸ در نظر بگیریم.

وی در ادامه با گلایه از عدم ارائه بودجه شهرداری انزلی از سوی شهردار این شهر در وقت مقرر به شورای شهر، تصریح‌کرد: بارها در این زمینه به شهردار تأکید شده بود، نامه‌ای در این زمینه به دست شورای شهر رسیده ولی از خود بودجه خبری نیست.

احمدی‌فرد با تذکر به شهردار انزلی نسبت به ارائه هرچه سریعتر بودجه سال آینده شهرداری انزلی به شورای شهر، افزود: با توجه به فرصت یکماه برای بررسی بودجه سال آینده شهرداری باید در اسرع وقت بودجه را برای شورای شهر ارسال کنند تا بررسی لازم در این مدت انجام شود.

وی در ادامه به برگزاری جلسه‌ای در استانداری گیلان با موضوع تعامل شهر با بندر و ارائه طرح مطالعاتی در این زمینه اشاره کرد و گفت: طرح مطالعاتی بسیار خوبی ارائه شد اما تنها عیب این طرح عدم ضمانت اجرایی آن است. امیدواریم با اختصاص اعتبار این طرح به مرحله اجرا درآید.

رئیس شورای شهر انزلی همچنین به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری اشاره و بیان‌کرد: این ایام فرصتی مناسب برای بیان عملکرد شهرداری و شورای شهر انزلی است تا مورد ارزیابی شهروندان قرار گیرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار