استاندار گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار لاهیجان؛
استاندار گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران لاهیجان با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب قرار داریم اظهار کرد: انشاا… بتوانیم سرعت وکیفیت خدمات رسانی رابه مردم ارائه دهیم تا فضای نشاط شادابی و رضایت مردم را روز به روز بهتر نماییم.
کد خبر: ۷۰۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ 22 January 2019

تابناک / جذب سرمایه گذاران با محوریت بخش خصوصی در اولویت فرمانداران باشد.

 

تمدن و فرهنگ مردم لاهیجان زبانزد خاص و عام است و افتخارات متعددی را در طول تاریخ داشته است / جذب سرمایه گذاران با محوریت بخش خصوصی در اولویت فرمانداران باشد

 

استاندار گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران لاهیجان با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب قرار داریم اظهار کرد: انشاا… بتوانیم سرعت وکیفیت خدمات رسانی رابه مردم ارائه دهیم تا فضای نشاط شادابی و رضایت مردم را روز به روز بهتر نماییم.

وی درخصوص ذخیره آبی کشاورزی خطاب به فرماندار جدید و مسوولین خاطرنشان کرد: درخصوص آب بندان ها کارهای اساسی بدون هزینه دولت میتوانیم انجام دهیم و آب بندان ها را ذخیره آبی نماییم تا امکان استفاده جانبی در مباحث گردشگری و آبزی پروری را با محوریت بخش خصوصی با تصمیم گیری شهرستانها فراهم نماییم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اگر ازاین ظرفیت ها بطوری جدی استفاده شود، براورد انجام این طرح بدون هزینه و دولت در دوسال ۵۰۰میلبارد تومان حجم عملیات را محقق میکند و با انجام این طرح در روستاها باعث رونق کسب وکار و اشتغال زایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کزد: شهرستان لاهیجان با طرح ساحلی که دارد میتواند بحث راه اندازی شناگاهها را با محوریت بخش خصوصی انجام دهد.

استاندار گیلان درادامه به گیل پارکها اشاره کرد و گفت : بحث در گیل پارک ها طرحی از تجارب دنیا استفاده کردیم که در فواصل ۸ الی ۱۴ کیلومتری هم دیگر با رعایت فاصله ها با پمپ بنزین های موجود واحدهای کوچک ۲۰۰متر با معماری گیلان ومتحدالشکل در جاده های اصلی ،فرعی و روستاها با ارائه نمازخانه، سرویس بهداشتی ، مینی سوپر و رستوران برای مسافران و گردشگران بین راهی ایجاد نماییم و این طرح رابرای ۷۰۰ روستا که در محدوده کنار جاده قرار دارند پیش بینی کرده ایم و از نظرات اصلاحی هم استقبال خواهیم کرد.

سالاری از ده طرح در حوزه های مختلف خبرداد و گفت: همه این طرحها استخوان بندی استان و شهرستان را در زمینه شعلی متحول مینماید.


سالاری از اجرای پروژه پارک ابریشم در لاهیجان خبر داد و از طرح بوم گردی سخن گفت و افزود: انتظارم از مسوولین اینست که جذب سرمایه گذاران را در حوزه کشاورزی و گردشگری که قطعا ظرفیت حوزه استان و شهرستان است با جدیت پیگیری نمایند ودر حوزه چای و برنج در راستای فراوری و بسته بندی گام های خوبی بر داشته شده است.

وی درخصوص تامین آب زراعی کشاورزی همت و همکاری همه مسوولین را مانند سالهای گذشته خواستار شد و در حوزه ورزش همگانی و هنر نیزبیان کرد: شهرداریهاو دهیاریها میتوانند فضایی با شور و نشاط برای جوانان فراهم نمایند.

دکتر سالاری افزود: سهم مدیریتی جوانان و بانوان در شهرستان خوب بوده است و انشاا..بازهم بتوانیم ازاین ظرفیتها استفاده نماییم.

استاندار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جانبازی فرماندار اسبق و تبریک میر غضنفری بعنوان فرماندار جدید با بیان اینکه وحدت را سرلوحه کارخود قرار دهید،خاطرنشان کرد: تمدن و فرهنگ مردم لاهیجان زبانزد خاص و عام است و اصل سرمایه ها در همین تمدن و خوبی مردم است.

وی افزود: لاهیجان افتخارات متعددی را در طول تاریخ داشته و انشاا….همه باهم منشاء خدمات باشیم و آقای میر غضنفری بتواند محوریت این کار رابا جدیت وانگیزه بیشتر شروع نماید و گام های اساسی برای این منطقه بردارند.

 

تهیه خبر : ابوالفضل شکری

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار