کد خبر: ۷۰۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 20 January 2019
 

تابناک / نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت در سفر به شهرستان رودسر خواستار توجه بیشتر مسوولان به مشکلات منطقه و تسریع در روند عمرانی این شهرستان شد.

 
بررسی مشکلات رودسر با حضور نماینده ولی فقیه در گیلانآیت الله فلاحتی در شورای اداری رودسر خدمت به مردم در نظام اسلامي را خدمت به ارزش هاي اسلامي دانست و گفت: مسوولان در استان باید برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم اهتمام بیشتری داشته و کارکنان دستگاه های اجرایی نیز با اخلاق کریمانه با ارباب رجوع برخورد کنند.
وی با اشاره به ضرورت تشکیل جلسات اتاق انديشه و بهره گيري از ظرفيت های بومي براي توسعه بيشتر این شهرستان گفت: باید در روند ساخت طرح های عمرانی همچون سد پلرود از نیروهای منطقه بیشتر استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه خواستار تسریع در حل مشکلات سيل اخير در منطقه كاكرود شد و تصریح کرد: باید زیرساخت ها و مزارع کشاورزی در این منطقه هرچه زودتر به حالت عادی بازگردد.
سرپرست فرمانداري رودسر هم در این نشست از بهره برداري از 185 طرح عمراني و عام المنفعه در دهه فجر امسال با سرمايه گذاري 59 ميليارد تومان در اين شهرستان خبر داد.
آقای وارسته افزود: با افتتاح اين طرح ها براي 223 نفر اشتغال دائم و 837 نفر اشتغال موقت ايجاد خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین روحاني امام جمعه شهرستان رودسر هم در نشست شورای اداری با انتقاد از روند توسعه نامتوازن به مشکلات معیشتی مردم این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: انتظار می رود مسئولان استاني نگاه ویژه تری نسبت به این شهرستان داشته باشند.
حضور در گلزار شهدای رودسر، بازدید از حوزه های علمیه امام صادق علیه السلام و فاطمیه رودسر و همچنین بازدید از سد در حال ساخت پلرود رحیم آباد ر از دیگر برنامه های سفر یکروزه آیت الله فلاحتی به شهرستان رودسر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار