کد خبر: ۷۰۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 20 January 2019

تابناک / رئیس طرح شجره طیبه صالحین بسیج کارگری سپاه قدس گیلان گفت: وجود وزرای میلیاردر برای انقلابی که ارزش کوخ‌نشینان آن از کاخ‌نشینان برای رهبرش بیشتر بود مایه تاسف است.

حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی صبح امروز در مجمع عالی بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان در رشت اظهار داشت: علت کمرنگ شدن این جلسات عدم خروجی مناسب آن در سنوات گذشته است.

رئیس طرح شجره طیبه صالحین بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کارگران ما در این روزها امنیت فکری و شغلی ندارند افزود: اسلام و پیامبر(ص) اهمیت ویژه‌ای برای کارگر قائل هستند و ما هم به‌عنوان مسلمان باید پیرو آنان باشیم.

سمیعی با اشاره به اینکه کشور را صرفاً با شعار نمی‌توان اداره کرد ابراز داشت: امروز فرصتی برای شعار نیست و باید وارد میدان عمل شویم؛ هر کجا که دستورات اسلام را عمل کردیم به سعادت دنیا و آخرت رسیدیم.

وی با بیان اینکه کمونیست‌ها و مارکسیست‌ها از اوایل انقلاب تا به الان در پی توطئه برای نظام اسلامی هستند گفت: کم‌کاری مسئولان حوزه کارگری باعث به‌وجود آمدن مسائلی مثل هفت تپه شوش شده و نارضایتی مردم به علت عملکرد غلط ما در این سال‌ها است.

رئیس طرح شجره طیبه صالحین بسیج کارگری سپاه قدس گیلان افزود: انقلابی که ارزش کوخ‌نشینان از کاخ‌نشینان نزد رهبرش بیشتر بود وزرای ثروتمند و میلیاردر دارد و این مایه تاسف است؛ از بسیج و سپاه خواهش می‌کنم برای رفع فقر و محرومیت استان گام بردارند.

سمیعی با اشاره به اینکه آیت‌الله فلاحتی از قشر مستضعف جامعه است گفت: عملکرد ضعیف مسئولان و ناامیدی مردم از آنها و همچنین مشکلات زیادی که بر سر راه کارگران وجود دارد باعث شده که هر روزه شاهد تجمع بسیاری از هم‌استانی‌ها جلوی دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان باشیم.

رئیس طرح شجره طیبه صالحین بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با ابراز تاسف و تاثر شدید از وضعیت کارگران افزود: برای حفظ عزت کنونی خون‌های زیادی ریخته شد و امیدواریم به برکت وجود مقام معظم رهبری و همت مسئولان مشکلات اقتصادی ما نیز رفع شود.

رئیس مجمع عالی بسیج کارگری گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه صنعت، اشتغال‌زایی بالایی دارد افزود: متاسفانه ما محکوم به کشاورزی هستیم در حالی که دلارهای 7 هزار تومانی به استان‌های دیگر انتقال داده شد و الان که ارز آزاد شده از ما می‌خواهند صنعت را گسترش دهیم.

محمدرسول سماکچی با بیان خاطره‌ای از دوران اوایل انقلاب خاطرنشان کرد: ما همان موقع صف خود را از گروه‌های ضد انقلاب و منافقان جدا کردیم و در حال حاضر نیز از مسئولان مربوطه خواهشمندم صنعت را در گیلان احیا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار