نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی؛
تابناک / نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از عملکرد دکتر سالاری راضی هستیم ودراین فاصله هم کارهای زیربنایی خوبی انجام داده است.
کد خبر: ۷۰۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 20 January 2019

تابناک / نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از عملکرد دکتر سالاری راضی هستیم ودراین فاصله هم کارهای زیربنایی خوبی انجام داده است.

 

از عملکرد دکتر سالاری راضی هستیم و در این مدت کوتاه کارهای زیربنایی خوبی انجام داده اند و امیدوارم که اخبار در حد شایعه باشد

 

لاهوتی در خصوص شایعه جابجایی استاندار گیلان گفت: ما از عملکرد دکتر سالاری راضی هستیم و مدت کوتاهیست که وی بعنوان استاندار گیلان فعالیت میکند و در این فاصله هم کارهای زیربنایی خوبی انجام داده اند و امیدواریم که این اخبار درحد شایعه باشد.

وی درخصوص روزهوای پاک خاطرنشان کرد:حدود۵هزارنفر در سال بعلت آلودگی هوا جان خود را از دست میدهندوانشاا…همه تلاش خواهیم کرد تا تمرین بدون خودرو را فرهنگ سازی نماییم.

 

نماینده لنگرود تصریح کرد:بیش از ۸۳درصدآلودگی هوا در اثر خودرو ایجاد می شود وانشاا..مسوولین تلاش کنند وظیفه حاکمیتی خودرا انجام دهند و سوخت خودروها را طبق قانون استاندارد یورو۴ اخذ نمایند .

 

لاهوتی همچنین به توسعه خودروی های عمومی اشاره داشت و افزود:قرار براین بود در تهران ۷۵درصدجابجایی ها با خودروهای عمومی صورت گیردودرحال حاضر۴۰درصد مردم از خودروهای عمومی استفاده میکنند و به اعتقاد بنده اگر بستر فراهم شود مردم ترجیح می دهند از خودروهای عمومی استفاده کنند

وی خاطرنشان کرد: در شهرهای شمالی که با هوای پاک روبرو هستیم باید فرهنگ استفاده از دوچرخه را ترویج دهیم که دراین راستا شهرداریها نقش عمده ای میتوانند دراین قضیه داشته باشند.

وی همچنین انتقال آب دریای خزر را یک کار بدون کارشناسی ارزیابی کرد و افزود:ما بشدت مخالف هستیم واجازه کار بدون پشتوانه وکارشناسی را نخواهیم داد.

 

عکس و خبر: ابوالفضل شکری

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
لاهوتی خیلی هوتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار