تمرین تیم نساجی مازندران با حضور مجید جلالی در ورزشگاه کارگران برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 19 January 2019

تمرین امروز نساجی مازندران با مراسم معارفه مجید جلالی سرمربی جدید این تیم در حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

*‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پیش از آغاز تمرین جلالی برای دقایقی بازیکنان را جمع کرد و به گفت‌وگو با آنها پرداخت. پس از صحبت‌های جلالی، بازیکنان به دویدن دور زمین و گرم کردن مشغول شدند. آنها سپس زیرنظر حمید مطهری دستیار جلالی به کار با توپ و مرور برنامه‌های تیمی پرداختند.

*تمرینات نساجی با حضور ۱۹ بازیکن برگزار می‌شد. بازیکنان پس از مرور کارهای تیمی به بازی درون‌تیمی در یک نیمه زمین پرداختند. آنها در قالب دو تیم ۹ نفره و با کاورهای آبی و نارنجی با هم بازی کردند.

*محمد عباس‌زاده که به علت مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت نمی‌کرد، در کنار زمین به انجام حرکات کششی و تمرینات انفرادی مشغول بود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

*امیدهای نساجی با حضور در ورزشگاه کارگران به تماشای تمرین بزرگسالان پرداختند.

*فرزاد مجیدی، مجید جلالی و صابر میرقربانی سرمربی امیدهای نساجی در کنار هم به تماشای بازی درون‌تیمی مشغول بودند و مدتی را هم به گفت‌وگو با یکدیگر پرداختند.

*بازیکنان پس از بازی درون‌تیمی به انجام تمرینات بدنسازی زیر نظر مطهری و جلالی پرداختند، پس از پایان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این بخش،‌‌‌‌ جلالی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تمام‌ بازیکنان را جمع و مدتی با آنها صحبت کرد. پس از آن بازیکنان به دویدن دور زمین و سرد کردن بدن‌ها به انجام حرکات کششی پرداختند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

در پایان تمرین نساجی بازیکنان دور جلالی و کاظمی جمع شدند و پس از ‌‌‌‌گفت‌وگویی کوتاه برای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌معاون اجرایی باشگاه دست زدند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار