رئیس گروه قرآن، عترت و نمازآموزش و پرورش استان همدان بابیان اینکه امسال استان همدان رتبه پنجم در مسابقات فعالیت قرآنی و نماز را کسب کرده است عنوان کرد: امسال جایگاه استان همدان در این مسابقه از استان قم نیز بالاتر بوده است. همچنین اسان همدان در جشنواره‌های تیمی قرآنی نیز رتبه پنجم را کسب کرده است و در تلاش هستیم تا این رتبه در سال آینده ارتقا یابد.
کد خبر: ۷۰۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 18 January 2019
عباس تجری از اجرای طرح ابتکاری (معرفت) در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا، تجری در شورای آموزش‌وپرورش استان همدان با اشاره به اهمیت و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تشوق دانش‌آموزان توسط آموزش‌وپرورش، گفت: براساس طرح (تعمیق فرهنگ نماز) آموزش‌وپرورش تمامی مدارس را موظف به پخش اذان به مدت زمان ۲۰ الی ۳۰ دقیقه‌ای کرده است، اما مسئله مهم، فعالیت فرهنگی معلمان برای تشویق دانش‌آموزان و فرهنگ سازی برای خواندن نماز است.

تجری در تشریح طرح ابتکاری (معرفت) افزود: در سال جاری ۱۳ هزار دانش‌آموز برای پیوستن به مرکز یاوران حضرت، ولی عصر (عج) به قم اعزام شده اند.

تجری با بیان اینکه تاکنون مسئولین شهر در ۲۵۰ مدرسه برای اقامه نماز جماعت برای تشویق دانش‌آموزان به خواندن نماز شرکت کرده‌اند، مطرح کرد: اعزام ۴۰۰ امام جماعت روحانی و ۸۰۰ امام جماعت فرهنگی و برگزاری ۵۰۰ جشن تکلف از دیگر اقدامات انجام شده در سال‌جاری برای تشویق دانش‌آموزان به نماز خواندن بوده است. 

رئیس گروه قرآن، عترت و نمازآموزش و پرورش استان همدان از تعویق پرداخت ۶ ماهه ۴۰۰ امام جماعت روحانی خبرداد و عنوان کرد: پرداخت حقوق ائمه جماعت روحانی همواره یکی از مشکلات آموزش‌وپرورش بوده که باعث عدم تمایل ائمه جماعت روحانی به فعالیت در مدارس می‌شود؛ از این رو آموزش و پرورش مجبور به جذب ائمه جماعت فرهنگی در مدارس می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار