کد خبر: ۷۰۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ 16 January 2019

 

تابناک / زهرا پورخلیلی به عنوان اولین دختر گیلانی به عضویت تیم ملی اسکواش درآمد.

 

رئیس هیات اسکواش استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون اسکواش اسامی تیم ملی دختران زیر 13 سال کشور اعلام شد که زهرا پورخلیلی نیز جزء ملی پوشان این رده سنی انتخاب شد.
محمدرضا فرمند افزود: پس از درخشش اسکواش بازان پسر گیلانی در رقابت های مختلف و حضور 2 ورزشکار در تیم های ملی، هم اینک نوبت به ورزشکاران دختر رسیده و اولین دختر گیلانی نیز به عضوبت تیم ملی اسکواش درآمد.
وی ادامه داد: زهرا پورخلیلی ورزشکار شایسته گیلانی با عضویت در تیم ملی اسکواش زیر 13 سال دختران کشور، به عنوان اولین ورزشکار دختری است که در تاریخ اسکواش گیلان به عضویت تیم ملی درآمده است.
وی افزود : امیدواریم این ورزشکار شایسته گیلانی در تیم ملی اسکواش دختران زیر 13 سال کشور بدرخشد و به همراه این تیم بتواند در رقابت های مختلف مقام های شایسته ای را کسب کند.
رئیس هیات اسکواش استان گیلان خاطرنشان کرد: زهرا پور خلیلی در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر اسکواش دختران کشور درخشش خیره کننده ای داشته و کادر فنی تیم ملی زیر اسکواش دختران 13 سال این ورزشکار گیلانی را به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی انتخاب کرد.
فرمند اضافه کرد: پیش از این نیز، دانیال حسین زاده از گیلان به عضویت تیم اسکواش پسران زیر 17 سال و باربد چاووشی دیگر اسکواش باز شایسته این استان به عضویت تیم ملی اسکواش پسران زیر 11 سال کشور درآمده بودند و آرین جعفرطیاری دیگر ورزشکار گیلانی نیز یکی از برترین ورزشکاران این رشته در رده سنی زیر 15 سال در کشور محسوب می شود. 
وی اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط هیات اسکواش گیلان در رده های سنی پایه ، هم اینک شاهد درخشش ورزشکاران گیلانی در سطح کشور هستیم که در این راستا شاهد حضور سومین ملی پوش گیلانی در رده های سنی مختلف هستیم . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار