کد خبر: ۷۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 02 August 2015
به گزارش تابناک گیلان، در حالیکه زمان زیادی به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی نماینده است طی دو هفته آینده شاهدی تغییراتی در سطح معاونین چند شهرستان و همچنین بخشداران استان گیلان خواهیم بود.

بابک ریحانی شهردار املش شد

گیلان پرس:  ۲۸ خرداد ماه سالجاری پس از استعفای حسن پورقربان از سمت شهرداری املش، اعضای شورای شهر برای معرفی فرد جدید جهت تصدی این سمت (شهردار املش) جلسات متعددی را برگزار نمودند و در این خصوص پس از دریافت برنامه های افراد مختلف، فرزند نماینده شهرستان لنگرود را بعنوان شهردار به استانداری معرفی نمودند.

معرفی کمیل لاهوتی بعنوان شهردار املش بازخوردهای زیادی در جامعه داشت تا جایی که طوماری از امضا اهالی در حمایت از انتخاب شهردار بومی صورت گرفته بود و شنیده ها چندروز گذشته حاکی از این شد که لاهوتی دیگر نمی تواند بر مسند شهرداری املش تکیه بزند.

چندی پیش جلسه انتخاب شهردار جدید املش برای بار چندم در اتاق شورای اسلامی این شهر برگزار شد و بابک ریحانی با ۴ رای موافق و ۱ رای مخالف اعضای شورای شهر بعنوان شهردار جدید انتخاب و برای تائیدیه های لازم به استانداری معرفی شد.(نامه استانداری و فرمانداری صبح فردا ارسال می گردد)

پیش از این در یکی از جلسات شورای شهر که در هفته های گذشته برای انتخاب شهردار برگزارشده بود ،بابک ریحانی و عباس آشوری هرکدام با دو رای انتخاب شده بودند و به موجب برابر شدن آرا قرار بر این بود که در جلسه بعدی یکی از دونفر، تصدی شهرداری را برعهده بگیرد ولی در جلسه بعدی سه عضو شورای شهر املش در برگه رای خود نام کمیل لاهوتی را بعنوان شهردار نوشته بودند که با مخالفت ریاست شورای شهر املش و امضای طومار در حمایت انتخاب شهردار بومی منجر شد.

…حال باید دید بابک ریحانی می تواند با توجه به سوابق اجراییش تائیدیه های لازم را از سمت استانداری و مراجع ذیصلاح دیگر کسب نماید؟

از طرفی دیگر  بعد از تائیدیه حکم شهرداری بابک ریحانی، آیا ایرج باقری با ۱۵۵۰ رای که بعنوان عضو علی البدل انتخاب شده بود به شورای شهر املش راه خواهد یافت یا خیر؟/املش ما

حسن‌خواه بخشدار بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه شد + سوابق

فرماندار آستانه‌اشرفیه ظهر دیروز با اهدای لوح و تقدیر از تلاش‌های فرامرز مصطفوی بخشدار سابق بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه، محمد حسن‌خواه را با حفظ  سمت مسئول سیاسی فرمانداری به‌عنوان بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه معارفه کرد.

حسین اسماعیلیان حمایت خود از بخشداران در راستای قانون دانست و اظهار کرد: امیدوارم که در سایه همدلی و همراهی شاهد خدمات بهتری برای مردم شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه همدلی در بین مدیران و مسئولین سرمایه‌ای برای شهرستان محسوب می‌شود افزود: در سایه همدلی موجود شاهد ارتقی جایگاه آقای مصطفوی بودیم.

محمد حسن‌خواه بخشدار آستانه‌اشرفیه در مراسم معارفه خود با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای پیاده‌سازی سیاست‌های ابلاغی نظام دولت خواهم کرد افزود: امیدوارم زمانی که این سمت را به فرد جدیدی تحویل می‌دهم خدا و خلق خدا از بنده راضی باشند.

بخشدار سابق آستانه‌اشرفیه نیز در مراسم تودیع خود با بیان اینکه ما باید بپذیریم که کار عمرانی در شهرستان ماحصل همت جمعی مدیران و مسئولان شهرستان است تصریح کرد: تلاش‌های نماینده برای جذب اعتبارات و پیگیری‌های فرماندار برای جذب اعتبارات نقش بسزایی در توسعه شهرستان دارد.

فرامرز مصطفوی دهیاران و شوراهای اسلامی را سربازان واقعی بخشداری مرکزی دانست و افزود: اگر کاری در شهرستان انجام‌گرفته به‌صورت یک مجموعه‌ای بود که هر یک از ادارات در این مجموعه دخیل بودند.

وی درپایان از حمایت‌های فرماندار آستانه‌اشرفیه درزمان تصدی مسئولیت خویش تقدیر کرد.

گفتنی است فرامرز مصطفوی صبح امروز به عنوان معاون عمرانی فرمانداری لنگرود منصوب شد.

محمد حسن‌خواه دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری است که از سال ۱۳۸۳ در فرمانداری آستانه‌اشرفیه مشغول به خدمت بوده که طی این مدت در سمت کارشناس مسئول برنامه‌ریزی و امور عمرانی، امور مربوط به حراست و دبیرخانه محرمانه، و کارشناس مسئول امور سیاسی و اجتماعی فرمانداری آستانه‌اشرفیه تا زمان انتصاب وی به بخشدار مرکزی فعالیت کرده است.

تغییرات گسترده در سطح معاونین فرماندار و بخشداران گیلان

در حالیکه زمان زیادی به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی نماینده است طی دو هفته آینده شاهدی تغییراتی در سطح معاونین چند شهرستان و همچنین بخشداران استان گیلان خواهیم بود.

طبق ابلاغیه وزارت کشور معاونین فرماندار می بایست کارمند دولت باشند اما در چندین شهرستان استان شاهد این هستیم که معاونین فرماندار از نهادهای غیردولتی مامور به خدمت شده اند بنابراین این دست از معاونین طی روزهای های آینده تغییر خواهند کرد.

شایان ذکر است دامنه برخی تغییرات در برخی شهرستان ها بزرگ است. همچنین طی روزهای آینده در سطح بخشداران هم شاهد تغییراتی خواهیم بود./ گیلان پرس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار