کد خبر: ۷۰۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 15 January 2019

حسن روحانی بعدازظهر دوشنبه در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی استان گلستان، اظهار کرد: نخستین سفر من به گرگان به سال ۴۵ برمی‌گردد و همواره در سفرهایم به گلستان با مهر و محبت و ایمان مردم آشنا شده‌ام.

وی افزود: ۳۸ تفاهم نامه با اعتبار ۱۸ هزار میلیارد تومان در استان گلستان به امضا رسید که سه هزار میلیارد تومان آن ریالی و مابقی آن به یورو است.

وی با بیان این که امروز روز وحدت و اتحاد ماست، گفت: نباید این زمان اصلاح طلب و اصلگرا کرد، گرچه بد نیست اما وقتی دشمن به خانه ما حمله کرده حواسمان باید به او باشد و نباید دعواهای خانواده را مطرح کنیم.

روحانی تصریح کرد: ما نباید در مقابل دشمن تسلیم شویم و در مقابل فشار دشمن خود را ببازیم.

وی ادامه داد: زندگی پستی و بلندی دارد و از اینکه بار مسئولیت کشور بر عهده من و همکارانم است هیج نگرانی ندارم.

وی با بیان این که من امیدوار به آینده انقلاب‌مان هستم، اضافه کرد: حتما از این مشکلات عبور می‌کنیم و موفقیت‌هایی به دست می‌آوریم.

رئیس جمهور اظهار کرد: نمی‌توانیم مشکلات را به صفر برسانیم اما تلاش ما کم کردن مشکلات است.

وی با بیان این که خرید تضمینی گندم از کشاورزان ۲۲ درصد افزایش یافت، ادامه داد: برای حقوق بگیران افزایش ۲۰ درصدی را پیش بینی کرده‌ایم و توان ما همین است.

وی اظهار کرد: تمام ملت‌های دنیا روزهای سخت داشتند؛ آلمان زمانی پیشرفت کرد که در جنگ جهانی دوم نابود و تقسیم شد اما همه به میدان آمدند و امروز کشوری توسعه یافته است.

روحانی با بیان این که بسیاری از ملت‌ها و کشورها روزهای سخت داشتند و دارند، اضافه کرد: مردم عراق سختی‌های زیادی کشیدند، این کشور ۱۵ سال قبل اشغال شد هنوز هم به طور کامل آزاد نیست و نمی‌تواند آمریکایی‌ها را بیرون کند.

وی ادامه داد: عراق پس از این همه سال و مشکلات هنوز تحت فشار سازمان ملل است اما ما از فصل هفت سازمان ملل خارج شده‌ایم.

رئیس جمهور بیان کرد: هر کشوری وارد فصل هفت سازمان ملل شد نظام آن را از بین بردند و فقط ایران از فصل هفت سازمان ملل با قدرت خارج شد.

وی گفت: در دادگاه لاهه مقابل آمریکا ایستادیم و در دو مرحله موفق شدیم؛ دادگاه لاهه در حکم موقت علیه آمریکا و به نفع ما رای داد و این کار مردم ایران است.

روحانی اضافه کرد: زمان وحدت و یگانگی است و امروز باید تمام جناح‌ها دست به دست هم دهیم و در مقابل آنهایی که به استعمار ایران چشم دوخته‌اند بایستیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار