کد خبر: ۷۰۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 14 January 2019

 

 

در این اطلاعیه آمده است: اخبار منتشره در برخی فضای مجازی کذب بوده و اتوبوس دانشجویان این مرکز دچار نقص فنی نبوده است و خوشبختانه تمامی دانشجویان در سلامتی کامل راس ساعت مقرر در امتحانات دانشگاه حضور پیدا کرده اند.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: پیرو حادثه رخ داده در خصوص اتوبوس حامل دانشجویان این مرکز که یکشنبه ۲۳ آبان از مسیر تهران به بوئین زهرا در تردد بوده، به استحضار می رساند، حادثه فوق در ساعت ۷:۳۰ صبح در حوالی شهرستان اشتهارد رو به روی روستای جهان آباد بین یک دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان و یک دستگاه سواری پراید، رخ داده است.


در این سانحه، سواری پراید به صورت ناگهانی از جنوب به شمال وارد مسیر اصلی جاده می گردد و به علت عدم رعایت حق تقدم از سمت راست وسیله نقلیه خود با اتوبوس مورد نظر برخورد می نماید.


راننده وسیله نقلیه، به جهت جلوگیری از بروز حادثه، اتوبوس حامل دانشجویان را که از سمت شرق به غرب جاده در حال حرکت بوده، بدون هیچ حادثه ناگواری در کناره جاده متوقف می نماید.


تنها مورد مصدوم این حادثه نیز یکی از دانشجویان دختر بوده که به صورت سطحی و سرپایی مورد رسیدگی قرار گرفته است.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: با توجه به گزارش های خلاف واقع و منتشره در فضای مجازی و بعضی از رسانه ها، این حادثه بر اثر نقص فنی اتوبوس نبوده و هیچ گونه مجروح یا مصدومی نیز نداشته و کروکی پلیس نیز دال بر عدم رعایت حق تقدم وسیله سواری پراید بوده که وارد مسیر اصلی جاده گردیده است و مقصر شناخته شده است.
لازم به ذکر است همه دانشجویان این اتوبوس راس ساعت در امتحانات مورد نظر حاضر گردیده اند.
در انتهای این اطلاعیه نیز آمده است: در پایان از شهروندان خواهشمندیم جهت جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و نگرانی خانواده های دانشجویان هرگونه اخباری در این خصوص را از منابع معتبر پیگیری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار