مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد:
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: بنگاه‌های کاریابی باید نیازهای صنعت را شناسایی و جهت آموزش به فنی حرفه‌ای معرفی کنند.
کد خبر: ۷۰۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 14 January 2019

جلسه مشترک محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه با علی افضلی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد، با محوریت راه‌اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران در شهرستان برگزار شد.

افضلی در این جلسه اظهار کرد: با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته به زودی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران در ابرکوه راه‌اندازی و شروع به کار خواهد کرد.

وی در ادامه به عملکرد بنگاه‌های کاریابی اشاره کرد و گفت: متأسفانه این بنگاه‌ها نیروهای متخصص و ماهر به سرمایه‌گذاران و صنعتگران معرفی نمی‌کنند، درحالی‌که باید نیازهای صنعت را شناسایی و جهت آموزش به فنی حرفه‌ای معرفی کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان طرح توسعه کسب‌وکار و اشتغال پایدار (تکاپو) است که با شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان می‌تواند در توسعه کسب‌وکارهای خرد مؤثر باشد.

افضلی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری دوره‌های مختلف آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان ابرکوه، اذعان کرد: شرکت در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای باید بسیار ویژه دنبال شود تا در کسب مهارت و راهگشایی مشکل بیکاری مؤثر باشد.

در ادامه محمد کاظمی نسب ابراز کرد: باید تأسیسات و زیرساخت‌های فنی و حرفه‌ای فراهم شود تا دانش آموزان به آموزش تشویق شده و به آموزش و مهارت‌آموزی گرایش پیدا کنند.

کاظمی نسب یادآور شد: با توسعه آموزش‌های مهارتی می‌توانیم به روند توسعه اساسی‌تر در مسیر تولید ملی و تحقق بهبود وضعیت معیشتی افراد جامعه گام برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار