کد خبر: ۷۰۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 14 January 2019

 






 


تابناک / گروه استان‌ها – گیلان – رئیس پلیس راه استان گیلان از مجروح شدن ۶ نفر بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون باری خاور با یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری در محور ” فومن – ضیابر ” خبر داد.

سرهنگ ” حسین محمدپور ” در گفت‌ و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف جرحی در محور ” فومن – ضیابر ” بلافاصله ماموران پلیس و گروه های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون باری خاور با یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری با ۱۱ سرنشین در محور فومن به ضیابر سه راهی اباتر برخورد کرده افزود: در این حادثه ضمن واژگون شدن مینی‌بوس ۵ نفر از مسافران آن و سرنشین کامیون خاور مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این تصادف را عدم توجه به جلوی راننده خاور اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان مهمترین دلایل عدم توجه به جلو از سوی رانندگان را خستگی و خواب آلودگی، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، خوردن و آشامیدن، صحبت با سرنشینان، نگاه کردن به اطراف(مناظر، مغازه‌ها و اشخاص) استعمال دخانیات و تنظیم رادیو یا پخش صوت برشمرد و گفت: تمرکز حواس حین رانندگی باعث کاهش تصادفات می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار