مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد؛
تابناک / مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به رشد دو هزار و 712 درصدی شاخص‌های ورزشی در گیلان در آستانه 40 سالگی انقلاب گفت: یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان جوان‌گرایی در این اداره و استفاده از ظرفیت‌های جوانان و بانوان است.
کد خبر: ۷۰۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 11 January 2019

تابناک / مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به رشد دو هزار و 712 درصدی شاخص‌های ورزشی در گیلان در آستانه 40 سالگی انقلاب گفت: یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان جوان‌گرایی در این اداره و استفاده از ظرفیت‌های جوانان و بانوان است.

 

تمامی معاونین من زیر 40 سال سن دارند / 3 طرح ورزشی در دهه فجر افتتاح می‌شود

 

مریم بخشی با اشاره به رشد چشمگیر سرانه فضاهای ورزشی در گیلان اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی شاخص سرانه ورزشی در گیلان کمتر از شش‌صدم مترمربع بود و این سرانه ورزشی در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی به نیم متر رسیده است.

رشد بیش از 2000 درصدی شاخص‌های حوزه ورزشی در گیلان

وی با بیان اینکه در تمامی شاخص‌های حوزه ورزشی در گیلان شاهد رشد کمی و کیفی هستیم تصریح کرد: 20 مکان ورزشی تا پیش از انقلاب اسلامی در گیلان به ثبت رسید و در آستانه 40 سالگی انقلاب این تعداد به 338 مکان ورزشی افزایش یافته است و در شاخص‌های اصلی حوزه ورزش دو هزار و 712 درصد رشد را طبق آمارهای اداره کل ورزش و جوانان در گیلان شاهد هستیم.

افزایش محسوس تعداد باشگاه‌های ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به افزایش 50 برابری تعداد باشگاه‌های ورزشی در گیلان بیان کرد: در سال 57 کم‌تر از 22 باشگاه ورزشی فعال در گیلان به ثبت رسیده بود که در سال 97 این تعداد به 986 باشگاه افزایش یافته و در زمینه اماکن ورزشی گیلان در نیز ابتدای انقلاب کم‌تر از 20 مکان بود که در حال حاضر به 338 مکان ورزشی افزایش پیداکرده و شاهد رشد 845 درصدی در سرانه فضاهای ورزشی هستیم.

رشد بیش از 900 درصدی ورزشکاران سازمان‌یافته

وی با بیان اینکه تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته در استان نسبت به ابتدای انقلاب رشد 969 درصدی را تجربه کرده است گفت: در ابتدای انقلاب تنها شش هزار و 500 ورزشکار سازمان‌یافته داشتیم که این تعداد به 134 هزار و 511 تن رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به افزایش قابل‌ملاحظه مربیان سازمان‌یافته در استان افزود: در ابتدای انقلاب تنها 110 مربی ورزشی در گیلان مشغول به فعالیت بودند که این تعداد به 12 هزار و 157 تن رسیده و تعداد داوران ورزشی نیز از 90 تن به 307 تن و تعداد هیئت ورزشی استان از 20 هیئت به 47 هیئت افزایش پیداکرده است.

افتتاح 3 طرح ورزشی در دهه فجر

بخشی از افتتاح سه طرح ورزشی در دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری معادل شش میلیارد و 500 میلیون تومان هم‌زمان با 40 سالگی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد، افتتاح این پروژه‌ها نوید روزهای بهتر را برای ورزش و ورزشکاران گیلانی می‌دهد.

جوان‌گرایی سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان

وی با اشاره به سیاست جوان‌گرایی و استفاده از بانوان در اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته افخم حمدالله پور به‌عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش جایگزین منصور غفاری و فاطمه قاسمی به‌عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه جایگزین حسین علیزاده شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه تمامی معاونین اداره کل ورزش و جوانان گیلان زیر 40 سال سن دارند گفت: حسین جواندل معاون توسعه منابع، هاشم اسماعیلی معاون فرهنگی و جوانان و ابوالفضل صادقی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان سنی زیر 40 سال دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار