کد خبر: ۷۰۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 10 January 2019

تابناک / سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از معضلات این استان است گفت: این اقدام غیرمجاز آینده استان تهران را به خطر می اندازد و برای جلوگیری از این اقدام شهرداران باید نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحیم سلیمانی راد روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهرداران شهرهای نصیرشهر و پرند با ابراز خرسندی از انتخاب شهرداران جدید پس از 7 ماه در این دو شهر گفت: شهرداران باید تمام تلاش خود را در جهت ارتقای خدمات رفاهی این دو شهر به کار گیرند.


وی افزود: با تعامل میان شهرداران و سایر مسئولان شهرستان و اعضای شورای شهر مشکلات مردم به زودی رفع شود و قطعا استانداری تهران از طرح‌های عمرانی؛ شهرسازی و زیبا سازی که در جهت بهبود وضعیت مردم مورد تصویب در شورا قرار می‌گیرد حمایت می‌کند.


سلیمانی راد با اشاره به ساخت سازهای غیر مجاز در استان تهران افزود: شهرداران باید بررسی طرح جامع خطر پذیری شهرهای خود را سرلوحه کارها قرار داده تا بتوانند در مواقع بحران با تمام قدرت مقابله کنند.

** شوراها نماد مشورتی حاکمیت است
فرماندار شهرستان رباط کریم نیز در این مراسم با بیان اینکه شوراها نماد مشورتی حاکمیت هستند گفت: شوراها ارکان حاکمیت هستند و کسی حق دخالت در امور شوراهای شهر را ندارد و نمی‌تواند در روند انتخاب شهردار دخالت کنند.
سید مهدی ساداتی با بیان اینکه شوراها همواره منشأ خوبی‌ها هستند ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر باید به قانون توجه کرده و فعل خدمتگزاری را به معنای واقعی آن در دستورکار خود قرار دهند و خادم مردم باشند.
در این مراسم سعید آگشته به عنوان شهردار شهر جدید پرند و حسین رنجی به عنوان شهردار نصیر شهر منصوب شدند.
شهرهای جدید پرند و نصیر شهر از توابع رباط کریم در جنوب غربی پایتخت واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار