کد خبر: ۷۰۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 08 January 2019

اشتغال جدید نباید موجب از بین رفتن شغل های موجود شود

 

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان بر حفظ اشتغال موجود در استان تاکید کرد و گفت: اگر می خواهید اشتغال جدید در استان ایجاد کنید نباید موجب از بین رفتن اشتغال موجود باشد.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاه داران عرضه سوخت گیلان اظهار کرد: استان گیلان در مسیر کریدور شمال – جنوب قرار دارد و استفاده بهینه از این فرصت نیازمند برنامه ریزی است.

وی به اجرای طرح بوم گردی به منظور ایجاد فضای اشتغال جدید در گیلان اشاره کرد و افزود: اگر می خواهید اشتغال جدید در استان ایجاد کنید نباید موجب بیکاری اشتغال موجود باشد.

امام جمعه رشت با تاکید بر حفظ اشتغال موجود در گیلان، بیان کرد: ابتدا مسئولان باید به فکر حفظ و احیای واحدها و شرکت های فعال در استان باشند.

فعالیت جایگاه های سوخت گیلان با ۳۰ درصد ظرفیت

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاه داران عرضه سوخت گیلان نیز در دیدار مذکور به احداث نخستین جایگاه پمپ بنزین در سال ۱۳۲۰ در استان اشاره کرد و گفت: اکنون تعداد ۱۲۳ جایگاه پمپ بنزین در گیلان فعالیت می کنند و ۳۰ جایگاه جدید در حال احداث است.

فرنود عاشوری، مصرف بنزین در گیلان را روزانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر عنوان کرد و افزود: اگر روزانه ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین توسط جایگاه های سوخت موجود در استان عرضه شود، این جایگاه ها قابل توجیه اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه جایگاه های عرضه سوخت گیلان با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت می کنند، تصریح کرد: به نظر می رسد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان در صدور جایگاه های سوخت فراتر از نیاز استان عمل کرده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاه داران عرضه سوخت گیلان یادآور شد: نوع انرژی مصرفی در خودروها در حال تغییر است و به مرور انرژی های پاک جایگزین سوخت های فصیلی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار