کد خبر: ۷۰۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 07 January 2019

ورزش سه: سرخپوشان تبریزی که از زمان انتقال به محمدرضا زنوزی بدون هیچ گونه دغدغه مالی به پیش می روند، با حضور فعال در نقل و انتقالات بهترین بازیکنان داخلی را جذب کرده و با خرید مهره های باکیفیت خارجی، بر سطح کیفی تیم خود می افزایند. آن ها در تابستان کاپیتان های تیم ملی را جذب کردند و حالا در زمستان به دنبال برطرف کردن مشکلات تیم خود هستند.

آنتونی استوکس نخستین بازیکنی بود که در زمستان به جمع تراکتوری ها اضافه شد. او که در نیم فصل اول با ۸ گل دومین گلزن برتر لیگ بود، ناگهان به دلیل مشکلات شخصی بار سفر بست و به بریتانیا رفت اما در زمستان تصمیم گرفت بار دیگر پیراهن تیم تراکتورسازی را بر تن کند و در ورزشگاه یادگار امام به زمین برود.

با بازگشت استوکس، تراکتور تیمی نسبتا کامل به نظر می رسید اما تی تی ها در اندیشه ساخت تیمی کهکشانی در فوتبال ایران بودند و به همین دلیل به سراغ هافبک دفاعی سابق تیم میلان رفتند. کوین کنستانت که دو فصل در تیم میلان حضور داشت، در استانبول با زنوزی قرارداد بست تا تراکتور پرستاره تر از قبل شود.

پس از جذب یک هافبک دفاعی، شایعات چند ماه اخیر رنگ واقعیت به خود گرفتند و احمد موسوی نیز به تراکتور پیوست. این مدافع چپ که درخشش خوبی در نیم فصل اول داشت، با بازیکن مازاد تیم سرخپوش تبریزی یعنی یوسف سیدی معاوضه شد.

چند ساعت پس از انتشار این خبر، محمدرضا اخباری به تبریز رفت تا خرید بعدی تراکتور شود. اخباری که دو فصل خوب را با تی تی ها داشت، با قراردادی ۴ ساله راهی این تیم شد تا دیگر تراکتوری ها نگرانی از بابت پست دروازه بان هم نداشته باشند و حالا ۲ گلر با عملکردهای قابل قبول را در اختیار دارند.

با خرید این بازیکنان حالا تراکتور به تیمی پرستاره و کهکشانی تبدیل شده است اما یک جای خالی برای خرید بازیکنی خارجی دیده می شود. از باشگاه تراکتور خبرهایی مبنی بر بازگشت لی اروین به گوش می رسد که خبر خوبی برای هواداران این تیم است. با بازگشت این مهاجم اسکاتلندی جوان، تراکتور جایگزینی مناسب برای استوکس روی نیمکت خواهد داشت در مجموع با دو تیم آماده و پرستاره به استقبال حریفان می رود.

در نقل و انتقالات زمستانی و در شرایطی که هنوز سرخابی ها فعالیت خود برای خرید ستاره ها را آغاز نکرده اند، تراکتورسازی تبریز یکی پس از دیگری بازیکنان مورد نیاز را جذب کرد و حالا در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز دوباره لیگ، فرصت آماده سازی را خواهد داشت.

پس از ۹ سال حضور در لیگ برتر، شاید حالا زمان آن رسیده که تی تی ها گام نهایی را بردارند و به هدف اصلی برسند. البته با مدعیانی که در نیم فصل اول امتیازات بیشتری از تبریزی ها گرفتند، این هدف باوجود آسمان پرستاره تبریز نیز کار آسانی نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار