کد خبر: ۷۰۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷ 06 January 2019

 

تابناک / مربی تیم سپیدرود رشت در گفت‌وگو با تسنیم به شرح جزئیات شکایت مالک سابق سپیدرود رشت از برخی بازیکنان از طریق پلیس فتا پرداخت.

 
جزئیات شکایت تن‌زاده از برخی بازیکنان سپیدرود به پلیس فتا

سهیل حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه  پلیس فتا در مورد شکایت مالک سابق سپیدرود با وی تماس نگرفته است اظهار داشت: اطلاعاتی در مورد شکایت مالک سابق سپیدرود از خودم ندارم.

مربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه پلیس فتا با چند نفر از بازیکنان سپیدرود  رشت در مورد شکایت مالک سابق این تیم تماس گرفته است تصریح کرد: جواد تن‌زاده به عنوان مالک سابق سپیدرود از افراد زیادی در مورد مسایل مختلف شکایت کرد.

حق‌شناس با اشاره به اینکه پیام صادقیان با تیم سپیدرود قرارداد داخلی امضاء کرده است بیان داشت: تیم سپیدرود رشت در نقل و انتقالات نیم فصل با هیچ بازیکنی به صورت رسمی قرارداد امضاء نکرده است.

وی با اعلام اینکه مدافع اهل گرجستان، پیام صادقیان و مدافعی از لیگ یک در تمرینات سپیدرود حضور دارند عنوان کرد: با چند بازیکن برای پیوستن به تیم سپیدرود رشت در حال مذاکره هستیم.

مربی تیم سپیدرود رشت با تاکید بر اینکه مدافع اهل کشور گرجستان از لحاظ فنی مورد تائید قرار گرفت ابراز داشت: جذب بازیکن گرجستانی منوط به تائید تست پزشکی در فدراسیون پزشکی و ورزشی است.

حق‌شناس با بیان اینکه از شنبه اردوی آماده‌سازی تیم سپیدرود رشت در تهران تشکیل شد خاطرنشان کرد: تیم سپیدرود رشت به مدت 2 هفته اردوی آماده‌سازی خود را برگزار می‌کند.

مربی تیم سپیدرود رشت افزود: تعدادی از بازیکنان برای انتقال به سپیدرود رشت با مشکل دریافت رضایت‌نامه از تیم سابق خود مواجه هستند یا مبلغ مطالبه شده از سوی بازیکنان بسیار زیاد است.

وی با اعلام اینکه  تیم سپیدرود برای جذب بازیکنان مورد نظر با مشکلات مختلفی مواجه است عنوان داشت:  با جذب بازیکنان مورد نظر می‌توانیم به دست‌یابی به جایگاه بهتر در جدول رده‌بندی لیگ امیدوار باشیم.

مربی تیم سپیدرود رشت با تاکید بر اینکه مسولان باید از تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر فوتبال حمایت کنند افزود: امیدوارم حضور برخی افراد در‌ کنار تیم سپیدرود رشت فقط مختص ایام انتخابات نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار