کد خبر: ۶۹۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵ 06 January 2019
تابناک / نامطلوب بودن وضعیت مدیریت پسماند رودسر علی‌رغم دارا بودن کارخانه کمپوست مهم‌ترین مبحثی بود که در مراسم معارفه شهردار رودسر مطرح شد.
 
 

 

مراسم معارفه شهردار رودسر عصر امروز با حضور جمعی از مسؤولین استانی و شهرستانی در سالن شهید آوینی اداره ارشاد این شهر برگزار شد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تأکید بر اینکه مدیریت باید ثبات داشته باشد اظهار کرد: مدیریت بی‌ثبات نمی‌تواند به اهداف خود برسد و امیدواریم انگیزه و توان شهردار جوان موجب توسعه و پیشرفت شهر رودسر شود.

وی رودسر را کلان‌شهری با منابع انسانی بزرگ اندیش خواند و گفت: مردم رودسر دارای منش، روش، باورها و اعتقادات خاص اسلامی، انقلابی و فرهنگی بوده که زبانزد عام و خاص است.

اسدالله عباسی بازگشایی خیابان باقرآباد برای حل مشکل ترافیک خیابان شهدا را ضروری دانست و افزود: فضای گردشگری در رودسر فراهم نشده و ساحل آن نیز نیازمند ساماندهی است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اتمام پروژه عمرانی پل صیدر محله بیان کرد: بافت فرسوده شهر رودسر نیازمند توجه بوده و مسؤولین باید گزارش دهند که چه  گام‌هایی در این راستا برداشته‌اند.

عباسی با اشاره به وضعیت نامطلوب و اسفناک مدیریت زباله در سطح شهرستان رودسر تصریح کرد: کارخانه کمپوست را یا قفل کنید تا بدانیم چیزی در شهرستان نداریم یا اینکه نسبت به حل مشکل زباله و ساماندهی آن فکری کنید واقعاً حق مردم شهرستان رودسر نیست که زباله و بوی تعفن آن، همه‌جا را فراگرفته و سلامت مردم را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای گرفتن اعتبارات ملی در پشتیبانی اجرای پروژه‌های شهرستان تلاش خود را بکار خواهم گرفت گفت: انتظار داریم برای اعتبارات استانی مسؤولین حداقل نیم‌نگاهی به شهرستان رودسر داشته باشند تا بتوان با کمک به شهرداری‌ها معضل مدیریت پسماند این شهرستان حل شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی پروژه استخر و حل مشکل آرامستان را از دیگر مطالبات مردم رودسر خواند و افزود: شهردار باید با برنامه کارش را آغاز کند و در ادامه گزارش عملکردی به شهروندان ارائه دهد و در این مسیر قطعاً مدیران دستگاه‌ها و شهروندان با شهرداری و شورای شهر همکاری لازم را خواهند کرد. 

زباله بزرگ‌ترین معضل شهرستان رودسر

سرپرست فرمانداری رودسر نیز در این مراسم با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای همه مسؤولین است تا بتوانند با خدمات‌رسانی خوب و شایسته رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

وی درباره انتخاب شهردار جدید رودسر و اعتماد به نیروی جوان خطاب به اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: شهردار برای اجرای برنامه‌های خود نیازمند یک بازه زمانی است و امیدواریم در این مسیر اعضای محترم شورا همکاری لازم را داشته باشند.

علی وارسته زباله را مهم‌ترین معضل شهرستان رودسر خواند و افزود: تعیین تکلیف کارخانه کمپوست رودسر و مشخص کردن مکانی برای دفن زباله‌های برگشتی کارخانه از اولویت‌های مدیریت جدید شهرداری قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه رودسر نیازمند شهرداری میدانی و جهادی است تصریح کرد: جمع‌آوری آب‌های سطحی، ساماندهی رودخانه‌ها، تجهیز آتش‌نشانی، توجه به بحث سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با جلب مشارکت سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین مطالبات شهروندان رودسری است.

بدهی 18.5 میلیارد تومانی شهرداری رودسر 

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر نیز با اشاره به اینکه اعضای شورا منتخبین مردم هستند که مطالبات مردم را دنبال می‌کنند اظهار کرد: امیدواریم شهردار به اعتماد شورا در مسیر مدیریت بهتر شهر و پاسخگویی به مطالبات مردم گام‌های بلندی بردارد.

وی بدهی این شهرداری به پیمانکاران را 18.5 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بحث گردشگری، تسریع و تسهیل مراحل صدور پروانه‌ها و حل مشکل پسماند نیازمند توجه و برنامه‌ریزی است.

رودسر قابلیت‌های بزرگی در حوزه گردشگری است

شهردار رودسر نیز با ابراز امیدواری که بتواند در مسیر توسعه و پیشرفت شهر رودسر گام‌های بلندی بردارد اظهار کرد: توسعه و پیشرفت هر شهر مستلزم رونق اقتصادی آن شهر است.

 

وی رودسر را دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بزرگ به‌ویژه در حوزه گردشگری خواند و افزود: برای رونق اقتصادی این شهر نیازمند مشارکت بخش خصوصی در حوزه گردشگری و استقبال از سرمایه‌گذار هستیم تا به درآمد پایدار دست پیدا کنیم و این با مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها و شهروندان با مدیریت شهری ممکن خواهد شد.

رضا زنده‌دل فرصت خدمتگزاری را مهم  و ارزشمند دانست و تصریح کرد: با فرصتی که شورای اسلامی شهر رودسر در اختیارم قرار داده امیدوارم بتوانم با برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدتی که ترسیم کرده‌ایم بتوانم در راستای ارتقای کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی شهروندان گام‌های بلندی بردارم. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار