کد خبر: ۶۹۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 05 January 2019

تابناک / رئیس شورای شهر رشت اعلام کرد: اگر تا دوشنبه شهردار رشت انتخاب نشود با مردم به صورت شفاف در مورد دلایل آن صحبت می کند.

رئیس شورای شهر رشت بعد از لغو جلسه امروز شورای شهر در گفت و گو با گیل خبر ابراز داشت: در حالی که جلسه صبح امروز از سوی اعضای شورا تعیین شده بود و آن ها نسبت به تسریع بخشیدن به روند انتخاب شهردار رشت تاکید داشتند اما جلسه امروز به دلیل عدم حضور تنی چند نفر از اعضای شورا لغو شده است.

امیرحسین علوی با اعلام این که روز دوشنبه ۱۷ دی جلسه بعدی شورا تشکیل می شود خاطرنشان کرد: امیدواریم روز دوشنبه با بررسی برنامه های همه کاندیداها انتخاب نهائی شهردار را نیز در دستور کار قرار دهیم. ولی اگر تا دوشنبه شهردار رشت انتخاب نشود با مردم به صورت شفاف در مورد دلایل آن صحبت می کنم.

رئیس شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: من بار دیگر از مردم بابت عدم انتخاب شهردار رشت عذرخواهی می کنم. البته بخشی از این روند به پروسه طولانی انتخاب شهردار توسط وزارت کشور برمی گردد که امیدواریم انتخاب شهردار جدید با این وقفه سپری نشود. وی ادامه داد: در نزدیک به ۶ ماه گذشته تلاش کرده ایم مدیریت شهری از حاصل عدم حضور مدیریت ارشد شهری ضربه نبیند و همه اقدامات لازم برای خدمات رسانی های اولیه و جلوگیری از بحران های پیش رو نیز انجام شده است و در روزهای آینده نیز خبرهای بهتری نیز شنیده خواهد شد، اما مشخص است که فقدان شهردار، شهر را همچنان دچار خلاء خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار