کد خبر: ۶۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 01 August 2015
معاون سیاسی‌ ـ‌ امنیتی استاندار گیلان گفت: حرکت در مدار قانون سرمایه‌های اجتماعی و امنیت ملی را تقویت کرده و آسیب‌ها را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، محمد احمدی‌پور بعد از ظهر  امروز در جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی فرماندار این شهرستان با اشاره به جمع‌بندی تیم مذاکره‌کننده کشورمان با 1+5 اظهار کرد: پرونده هسته‌ای ایران با چانه‌زنی‌های سیاسی نمایندگان دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با یک رویکرد برد- برد به نتایج ارزشمندی دست یافت.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها علیه ملت ایران لغو خواهد شد، افزود: دولت تدبیر و امید با حمایت‌های مقام معظم رهبری در مسیری حرکت می‌کند که مطالبات مردم در فضای آرامش یکی پس از دیگری احقاق و توسعه همه‌جانبه کشور حاصل می‌شود.

معاون سیاسی‌-امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه تمام مشکلات ما با تصمیم‌گیری‌های مرکز استان و کشور برطرف نمی‌شود، تصریح کرد: با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی مدیران محلی و منطقه‌ای با بهره‌گیری از امکانات و داشته‌های خود تصمیم‌ساز باشند.

وی گفت: مدیر هر بخشی می‌تواند با حمایت‌های نماینده، امام جمعه و فرماندار شهرستان با تدبیر عمل کند و پاسخگوی مشکلات مردم باشد و باید تلاش کنیم با استفاده از توانمندی‌های محلی زمینه‌های رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم کنیم.
احمدی‌پور توجه به بخش گردشگری به‌ویژه گردشگری دریایی در شرق گیلان را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: برای جمعیتی بالغ بر 25 میلیون مسافر تابستانی در گیلان می‌شوند باید برنامه‌ریزی و زمینه امکانات مناسب را فراهم کرد.
وی با اشاره به انتخابات آینده، تصریح کرد: تمام مدیران و مسئولان توجه داشته باشند تا با حرکت در مدار قانون سرمایه‌های اجتماعی و امنیت ملی را تقویت و با کمترین آسیب‌ها برای رسیدن به توسعه گام برداریم.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم مذکور با قدردانی از تلاش تیم مذاکره‌کننده، تعامل سیاسی با دنیا را موجب تحول اقتصادی دانست.
مهرداد لاهوتی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به گیلان، افزود: 50 درصد مصوبات این سفر محقق شده و انتظار می‌رود بقیه اعتبارات نیز تحقق یابد.
وی پیگیری احداث کارخانه کمپوست و مدیریت پسماند زباله لنگرود را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: به منظور حفظ محیط زیست و جلوگیری از آثار زیانبار پسماندها، احداث این کارخانه ضروری است.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به 36 روستای این شهرستان خبر داد و یادآور شد: اکنون میزان بهره‌مندی لنگرود از نعمت گاز طبیعی بیش از 80 درصد است که امیدواریم در سال 95 کار گاز رسانی به این شهرستان پایان یابد و لنگرود سبز را معرفی کنیم.
وی جمع‌آوری ضایعات فروشی در خروجی و ورودی شهر لنگرود که منظره زشت و نامناسبی ایجاد کرده است را مورد تاکید قرار داد.
حجت‌الاسلام مهدی صدیق، امام جمعه لنگرود نیز در ادامه مراسم مذکور بحث تغییرکاربری‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: پروژه مصلای لنگرود نیازمند اعتبار است که در صورت تامین اعتبار و اتمام این پروژه بسیاری از مشکلات مردم منطقه از جمله پارکینگ، سالن سخنرانی و ... برطرف می‌شود.
فرماندار لنگرود نیز در ادامه گفت: قانون‌گرایی، پرهیز از قانون‌گریزی و کسب اطلاعات لازم در حوزه کاری برای ارائه خدمات صادقانه ضروری است.
سیدرضا جوادپور با اشاره به پیگیری تغییرکاربری‌ها و مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز افزود: شهرداران لنگرود اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ را جدی بگیرند و پسماندها را مدیریت کنند.
وی تسریع در زمینه تصفیه‌خانه بهداشتی فاضلاب شهری و تهیه طرح جامع جمع‌آوری آب‌های سطحی را مورد تاکید قرار داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان مراسم مذکور «فرامرز مصطفوی» که پیش از این بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه بود به عنوان معاون عمرانی فرماندار لنگرود معرفی و از تلاش «سعید ابراهیم‌پور» معاون عمرانی پیشین این معاونت قدردانی شد.
همچنین از «کیانا تدبیر واجارگاه» دارنده مقام دوم کشوری در رشته آزمایشی تجربی به همراه 10 نفر دیگر از برگزیدگان کنکور 94 تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار