گزارش تابناک از حواشی یک مسابقه در لیگ برتر والیبال گیلان؛
در جریان رقابت‌های لیگ برتر والیبال گیلان، روز جمعه هفتم دی ماه، دو تیم شهرداری لنگرود و وارنای شهر باران در لنگرود به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود لنگرودیها خاتمه یافت و پس از این بازی هیئت والیبال گیلان طبق گزارش ناظر بازی مدیرعامل باشگاه شهرداری لنگرود را به اتهام فحاشی برخی از تماشاگرانش به کمیته انضباطی فرا خواند!
کد خبر: ۶۹۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 04 January 2019

تابناک / بازی مدتی قبل شهرداری لنگرود و وارنای شهر باران از سری مسابقات لیگ برتر والیبال گیلان با حواشی زیادی همراه شد.

یکی از رسانه های نزدیک به هیات والیبال استان به تحلیل اتفاقات پس از این بازی پرداخت که این امر واکنش های زیادی در فضای مجازی و در مجموعه شهرداری لنگرود با خود به همراه داشت.

در جریان رقابت‌های لیگ برتر والیبال گیلان، روز جمعه هفتم دی ماه، دو تیم شهرداری لنگرود و وارنای شهر باران در لنگرود به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود لنگرودیها خاتمه یافت و پس از این بازی هیئت والیبال گیلان طبق گزارش ناظر بازی، باشگاه شهرداری لنگرود را به اتهام فحاشی برخی از تماشاگرانش به کمیته انضباطی فرا خواند!

 

 

فرامرز حسن دوست: نباید فرقی بین تیم مرکز نشین و تیم های شهرستان باشد / گزارش ناظر بازی برای ما عجیب است / اینکه عده اندکی تماشاگر در جریان بازی حرفی زده باشند نباید در جلسه کمیته انضباطی مدیرعامل باشگاه را فراخواند! / رییس هیات استان ازهیات لنگرود و شرایط میزبانی ما تعریف می کند ولی ناظر بازی برای ما گزارش رد می کند!

 

فرامرز حسن دوست، رییس هیات والیبال لنگرود در گفت و گویی کوتاه با ما پیرامون این موضوع اظهار کرد: در کنفرانس خبری پس از دیدار روز جمعه شهرداری لنگرود و وارنای شهر باران، آقای خاکزاد رییس هیات والیبال گیلان که خودش نیز حضور داشت از شرایط میزبانی ما تعریف کرد و گزارش ناظر بازی برای ما عجیب است.

 

رییس هیات والیبال لنگرود تصریح کرد: شهرداری لنگرود در رده نوجوانان میزبانی مسابقات کشوری را پذیرفته و ریالی هم از کسی کمک نگرفتیم و تمام هزینه ها در مجموعه شهرستان لنگرود تامین شده است.

 

حسن دوست گفت: رییس هیات استان ازهیات لنگرود و شرایط میزبانی ما تعریف می کند ولی ناظر بازی برای ما گزارش رد می کند!

 

وی افزود: اینکه عده اندکی تماشاگر در جریان بازی حرفی زده باشند نباید در جلسه کمیته انضباطی مدیرعامل باشگاه را فراخواند!

 

رییس هیات والیبال لنگرود در پایان خاطرنشان کرد: نباید فرقی بین تیم مرکز نشین و تیم های شهرستان وجود داشته باشد و از دوستان خودمان بیشتر انتظار داریم چراکه همواره در مقاطع حساس به یاری هیات استان آمدیم و این مسائل نباید زمینه اختلاف و کدورت بین ما را فراهم کند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار