رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خبر داد 
تابناک / محمدی با بیان اینکه آزاد راه منجیل - رودبار یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های گیلان شمرده می شود گفت: آزادراه منجیل - رودبار نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۶۹۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 03 January 2019

تابناک / محمدی با بیان اینکه آزاد راه منجیل - رودبار یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های گیلان شمرده می شود گفت: آزادراه منجیل - رودبار نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان است.

 

 

 

«کیوان محمدی» با بیان اینکه طرح‌های عمرانی بسیاری جهت توسعه استان در دست اجراست در جمع خبرنگاران گفت: چهار هزار طرح در استان در دست اجرا است که از این مجموع 40 طرح بزرگ است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان ادامه داد:  امسال برای این طرح‌های بزرگ 138 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

محمدی به دو سد بزرگ شفارود و پلرود اشاره و اذعان کرد: سد شفارود فایناس کشور چین بوده و از بودجه داخلی استفاده نمی‌کند.

 

وی ادامه داد: بودجه سد پلرود که پیشرفت فیزیکی 60 درصدی دارد، امسال 9 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است که سال آینده به  13 میلیارد تومان خواهد رسید پیش بینی می شود تا دو سال

آینده سد پلرود واردسیستم آبیاری استان شود.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان به پروژه آزاد راه منجیل - رودبار اشاره و تصریح کرد: هشت کیلومتر باقیمانده آزاد راه یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌ها بوده و نیازمند بالغ بر 150 میلیارد تومان اعتبار است.

 

محمدی به بودجه‌های تخصیص یافته گیلان پرداخت و افزود: 75 درصد از بودجه هزینه‌ای گیلان طی 9 ماه نخست امسال جذب شده در حالی که در پایان سال گذشته بودجه هزینه‌ای ما با جذب 103 درصد مواجه بود.

 

وی خاطرنشان کرد: 35 درصد بودجه عمرانی استان در سال گذشته تخصیص یافته و این اعتبارات طی 9 ماه نخست امسال 35 درصد اختصاص یافته است.

برچسب ها: کیوان محمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار