کد خبر: ۶۹۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰ 01 January 2019

تابناک / در راستای سیاستهای تنظیم بازار استان گیلان 7 تن گوشت گرم از فردا 10 صبح روز سه شنبه مورخ 97/10/11 توزیع می گردد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اعلام کرد : در راستای سیاستهای تنظیم بازار استان گیلان 7 تن گوشت گرم از فردا 10 صبح روز سه شنبه مورخ 11/10/97 در برخی از فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ استان با آدرس مشخص با قیمت مصوب هرکیلو ران 37500 تومان و هرکیلو سر و دست 36500 تومان توزیع می گردد.

در شهرستان رشت: فروشگاه های هفت واقع در جاده لاکان، شهید بهشتی( سه راه قاسمیه )، امین الضرب و فروشگاه های جانبو واقع در در خیابان انصاری، معلم، پاستوریزه و حمیدیان توزیع می گردد.

گوشت قرمزمنجمد در این مرحله در سایر شهرستانهای گیلان نظیر؛ املش، سیاهکل، ماسال ،شفت، آستارا،آستانه اشرفیه ، سنگر، تالش، صومعه سرا، رودسر، رودبار و رضوانشهر نیز از طریق فروشگاه های هفت و جانبو توزیع خواهد شد.

در این مرحله بعلت تعدد شعبات این فروشگاه ها در شهرستانهای لنگرود (فقط درفروشگاه هفت: خ امام و بسیج فروشگاه جانبو :خ حافظ و نورانی) انزلی(فقط در فروشگاه هفت: خ شهدا وغازیان فروشگاه جانبو: خ معلم و مطهری ) و لاهیجان (فقط در فروشگاه هفت :خ شهدا و نیما فروشگاه جانبو: خ آزادگان و کاشف شرقی) توزیع خواهد شد.

بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به صورت محسوس و نامحسوس در مراکز توزیع حضور خواهند داشت، هموطنان ارجمند نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی موارد را به سامانه 124 گزارش نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار