کد خبر: ۶۹۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 31 December 2018

تابناک / به دنبال حواشی مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور، تیم آذربایجان شرقی از دور مسابقات کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور از روز پنج‌شنبه 6 دی‌ماه در استان گیلان و شهر رشت در حالی برگزاری است و فردا(دوشنبه) با مشخص شدن نفرات برتر و تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

روز گذشته(شنبه) و در یکی از دیدارهای وزن 69- کیلوگرم بین بوکسورهای آذربایجان شرقی و گیلان حواشی زیادی به وجود آمد که منجر به حضور مربی تیم آذربایجان شرقی روی رینگ و اعتراض به عملکرد داوران شد. اتفاقی که با واکنش شدید برگزار کنندگان مسابقات همراه شد و فیلم آن نیز در فضای مجازی پخش شد.

ابوذر فرجی، سرمربی معترض تیم آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، در خصوص دلیل اعتراض خود و اتفاقات روز گذشته، اظهار داشت: متاسفانه رویه‌ نادرستی در بوکس ایران در حال شکل گرفتن است. رویه‌ای که به دلیل هزینه‌های استان‌های میزبان، با اختصاص امتیازات و قهرمانی آنها در مسابقات همراه است.

وی تصریح کرد: در یکی از دیدارهای شانس مجدد برای کسب مدال برنز در وزن 69- کیلوگرم، بوکسور ما به بوکسور گیلانی برخورد کرد، اما با وجود شایستگی حق ما را خوردند و بازیکن گیلان را برنده کردند. این اتفاقات نیز به خاطر حضور بابک بردبار، رئیس گیلانی کمیته داوران رقم خورد و داوران به دلیل ترس از او بازیکن ما را بازنده کردند. فیلم این مسابقه مشخص است اما در روز روشن حق بازیکن ما را خوردند.

سرمربی تیم بوکس جوانان آذربایجان شرقی در خصوص حواشی پایین آوردن او از روی رینگ بوکس عنوان کرد: بعد از اعتراض من، با حضور نیروی انتظامی در حال بیرون رفتن از سالن بودم که بابک بردبار یک مشت به چشمم کوبید. بعد از این اتفاق نیز به ما اعلام کردند اگر بخواهیم در خوابگاه حضور داشته باشیم، باید میهمان نیروی انتظامی باشیم. به همین دلیل شب گذشته رشت را ترک کردیم. تیم آذربایجان شرقی را نیز با وجود حضور سه بوکسور خود در جدول مسابقات از دور رقابت‌ها حذف کردند.

فرجی در خصوص اینکه با تصمیم مسئولان فدراسیون تیم آذربایجان شرقی از دور مسابقات کنار گذاشته شد، گفت: فکر نمی‌کنم این تصمیم مسئولان فدراسیون باشد و بابک بردبار و حمید قبایی‌زاده این تصمیم را گرفتند. نمی‌دانم قبایی‌زاده چه پستی دارد اما در سالن مسابقات فریاد می‌زد که هزینه مسابقات را او می‌دهد و ثوری، رئیس فدراسیون بوکس هیچ کاره است.

وی در خصوص اینکه تیم آذربایجان شرقی در این مسابقات مدعی قهرمانی بود، گفت: تیم خود را برای حضور روی سکو بسته بودیم و پنج بازیکن ما به مراحل بالاتر صعود کرده بودند. ما تعقیب کننده تیم گیلان در این مسابقات بود و شاید در پایان مسابقات قهرمان یا حتی دوم می‌شدیم. تیم گیلان در مسابقات منطقه‌ای بوکس در منطقه 2 با تیم‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان در یک منطقه حضور دارد و در میان پنج استان، در جایگاه سوم یا چهارم قرار گرفت اما حالا در کشور به دنبال قهرمانی است. این اتفاق نشان می‌دهد با حضور این همه مدعی یک جای کار می‌لنگد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
نامردی تیم گیلان کرده چرا ازناحق تیم گیلان حمایت میکنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار