مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در املش؛
تابناک / مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تصریح اینکه تعریف پروژه ای جدید در حوزه ورزش استان کاری دشوار است، گفت که بیشترین سهم اعتبارات تعریف شده به این اداره کل، به پروژه های نیمه تمام اختصاص می یابد.
کد خبر: ۶۹۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 28 December 2018

تابناک / مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تصریح اینکه تعریف پروژه ای جدید در حوزه ورزش استان کاری دشوار است، گفت که بیشترین سهم اعتبارات تعریف شده به این اداره کل، به پروژه های نیمه تمام اختصاص می یابد.

 

مریم بخشی عصر پنجشنبه در نشست شورای ورزش شهرستان املش اظهار داشت: زیرساخت های ورزش استان ضعیف است و باید بکوشیم آن را به وضعیتی مطلوب برسانیم.
وی سهم سرانه ورزشی در گیلان را 62 صدم درصد عنوان و اضافه کرد: با همه تنگناهای مالی، ورزشکاران گیلانی در بخش های ملی و بین المللی خوش درخشیده اند.
به گفته بخشی ، در املش تاکنون سه خانه ورزش روستایی راه اندازی شده و اهتمام داریم خانه های ورزش را در روستاهایی که دارای زمین سند دار هستند، ایجاد کنیم.
اسدالله عباسی نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: املش از نظر استعدادهای ورزشی نسبت به دیگر شهرستان ها چیزی کم ندارد و اگر به ورزش کودکان و نوجوانان توجه شود؛ در سال های آینده شاهد پرورش قهرمانان و پهلوانان بسیاری در میادین استانی، ملی و جهانی خواهیم بود.
وی سهم املش از اعتبارات استانی و ملی را اندک و ناعادلانه دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولان ذیربط به این موضوع شد و ادامه داد: لازم است فوتبال پنج نفره را در رانکوه املش پیگیری و عملیاتی کنیم و در همین زمینه باید ساماندهی زمین ورزشی شهدای خرشتم پیگیری شود.
اسدالله عبدالله تابار رئیس اداره ورزش و جوانان املش نیز گفت: در 9ماه سال جاری، حدود 77 مسابقه استانی را میزبانی کرده ایم و 32 مدال طلا، 32 مدال نقره و 36 مدال برنز گرفته ایم و در سطح ملی نیز 10 مدال طلا، 10مدال نقره و 9مدال برنز کسب کرده ایم.
وی تجلیل از 150 نفر از رئیسان و نواب هیأت های ورزشی و 22 نخبه ورزشی را از دیگر عملکردهای اداره ورزش و جوانان املش عنوان و اضافه کرد: هم اکنون تعداد بیمه شده های ورزشی و ورزشکاران شهرستان شامل یک هزار و 537 نفر مرد و 521 نفر زن است و در بخش مرکزی 24هیأت ورزشی و در بخش رانکوه پنج هیأت ورزشی فعال هستند.


مدیر کل ورزش و جوانان استان در املش گفت:با توجه به جایگاه املش و علاقمندی و کسب مقام ورزشکاران ، باید به شهرستان توجه ویژه شود

مریم بخشی در جلسه شورای ورزش و امور جوانان این شهرستان در فرمانداری املش برگزار شداظهار داشت:به علت ضعف زیرساخت های ورزش گیلان سرانه ورزشی استان؛ نصف سرانه ورزش کشور است.

وی افزود : با همه کمبود امکانات خوشبختانه بیشترین مقامها را داریم و جزاستانهایی هستیم که در تیم یک کشور هستیم که همه ناشی از تلاش ورزشکاران ماست که باعث شدند در عرصه قهرمانی و همگانی بدرخشیم.

بخشی تصریح کرد: با توجه به جایگاه املش و علاقمندی و کسب مقام ورزشکاران ، باید به شهرستان توجه ویژه شود تنها راهی که بتوانیم در شهرستان هزینه کنیم اختصاص اعتبار به پروژه های زخمی مورد تایید کمیته برنامه ریزی شهرستان است.

مدیر کل ورزش استان اعلام کرد : در اجرای طرح زمینهای هزار روستا سعی میشود بخشی از اعتبار در املش در حوزه زمینهای سند دار روستایی که بنام اداره ورزش است ،هزینه شود.

وی گفت: در طرح جامع کشوری ایجاد خانه ورزش روستا برای تمام شهرستانهای استان به صورت ویژه است که تجهیز خواهیم کرد تا بصورت چند منظوره مورد بهره برداری قرار گیرد لذا ورزشهایی که در شهرستان با کمترین آموزش ،قابلیت انجام داشته باشند و ارزان قیمت نیز باشند در خانه های ورزش روستایی برگزار شود.

 

املش با دو بخش مرکزی و رانکوه در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و 29 هیأت ورزشی با دو هزار و یکصد ورزشکار دارای شناسنامه در این شهرستان فعال هستند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار