رییس مجمع نمایندگان گیلان در همایش ملی پدافند غیرعامل مردم‌محور در بندر آستارا؛
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه دشمن هر لحظه تلاش می‌کند تا با به خطر انداختن امنیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی، این کشور را ناامن نشان دهد گفت: ایران اسلامی بااقتدار و با برنامه جلوی تهدیدات دشمن ایستاده و هیچ قدرتی توان رویارویی با توان نظامی ایران را ندارد.
کد خبر: ۶۹۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 27 December 2018

تابناک / رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه دشمن هر لحظه تلاش می‌کند تا با به خطر انداختن امنیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی، این کشور را ناامن نشان دهد گفت: ایران اسلامی بااقتدار و با برنامه جلوی تهدیدات دشمن ایستاده و هیچ قدرتی توان رویارویی با توان نظامی ایران را ندارد.

 

باید از ظرفیت های عظیم همسایگان خود در حوزه اقتصادی و سیاسی نهایت استفاده را ببریم / ایران با اقتدار از گردنه سخت تحریم‌ها عبور می‌کند

 

ولی داداشی پیش از ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل مردم محور در هتل اسپیناس این شهرستان اظهار کرد: کشورهای توسعه‌یافته از پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خود استفاده می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان بحث پدافند غیرعامل را در بعضی از کشورها نوپا و جدید دانست و تصریح کرد: بااین‌که مقوله پدافند غیرعامل در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تأخیر شروع‌شده است، ولی در طول‌این‌مدت شاهد پیشرفت‌های خوبی در بحث پدافندغیرعامل بودیم.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در یک حلقه آتش قرار گرفته است افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش های نهادهای امنیتی ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می برد و در منطقه به یک کشور راهبردی تبدیل شده است.

داداشی با بیان اینکه دشمن هر لحظه تلاش می‌کند تا با به خطر انداختن امنیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی، این کشور را ناامن نشان دهد افزود: ایران اسلامی بااقتدار و با برنامه جلوی تهدیدات دشمن ایستاده و هیچ قدرتی توان رویارویی با توان نظامی ایران را ندارد.

همایش پدافند غیرعامل مردم‌محور با حضور مسوولین کشوری و استانی در هتل اسپیناس شهرستان آستارا در حال برگزاری است که هوشمندسازی شهرها، استفاده از فضاهای امن شهری، حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی، محیط‌زیست و گردشگری ازجمله محورهای این همایش است.

 

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی بار دیگر با اقتدار از گردنه سخت تحریم‌ها به سلامت عبور می‌کند.

ولی داداشی صبح امروز در همایش ملی پدافند غیرعامل مردم‌محور در شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار داشت: پدافند غیرعامل یکی از مباحث نهادینه شده در کشورهای توسعه‌یافته است.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته برنامه‌ریزی‌های کلان بر اساس پدافند غیرعامل انجام می‌شود تصریح کرد: در این کشورها تمامی زیرساخت‌ها، توسعه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خود را بر پایه برنامه‌ریزی‌های پدافند غیرعامل انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه از بدو تشکیل پدافند غیرعامل در کشور شاهد پیشرفت در این حوزه هستیم افزود: با توجه به موقعیت کنونی، ایران در حلقه آتش قرار گرفته اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش حافظان نظم و امنیت و همکاری مردم از امنیت پایداری برخوردار هستیم.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه دشمنان هر ساعت جهت ایجاد ناامنی در ایران در حال برنامه‌ریزی هستند گفت: دشمن امروز از جنگ سخت در مقابل جمهوری اسلامی ایران نا امید شده است زیرا مردم ایران با گرایش‌های مختلف سیاسی و قومی همواره متحد هستند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی علیه مردم ایران توسط استکبار جهانی یکی دیگر از انواع تهدیدات دشمنان است افزود: دولتمردان جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان باید با برنامه‌ریزی‌های نوین و خلاقانه جلوی این تهدیدات را بگیرند.

داداشی با بیان اینکه دشمنان در حال بستن شاهراه‌های اقتصادی ایران هستند اظهار داشت: ما باید از ظرفیت های عظیم همسایگان خود در حوزه اقتصادی و سیاسی نهایت استفاده را ببریم و با تعامل و همفکری نخبگان و صاحب‌نظران بار دیگر از این گردنه سخت به سلامت عبور کنیم.

 

 

 

منبع: تابناک
برچسب ها: ولی داداشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار