شنیده های غیررسمی؛
تابناک / با رفتن اجباری اسماعیل تبادار از استانداری، صندلی مقام عالی دولت در استان فارس، در انتظار استاندار بعدی است؛ استانداری که این بار بر سر انتخابش، حرف‌وحدیث بسیار است.
کد خبر: ۶۹۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 25 December 2018

تابناک / با رفتن اجباری اسماعیل تبادار از استانداری، صندلی مقام عالی دولت در استان فارس، در انتظار استاندار بعدی است؛ استانداری که این بار بر سر انتخابش، حرف‌وحدیث بسیار است.

در طول 5 سال گذشته (از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید)، گویی صندلی استاندار فارس کمتر به صاحبش وفا کرده و زودتر ازآنچه فکرش را کرد، صاحب خود را مجبور به ترک آن می‌کند، به‌طوری‌که استان فارس در این مدت، 4 استاندار و 2 سرپرست را تجربه کرده است!

به عبارت دیگر از سال 1392 تابه‌حال، با توجه به میانگین آمار مذکور و احتساب 6 استاندار و سرپرست، این استان پهناور و استراتژیک، حتی از داشتن سالی یک استاندار نیز، محروم بوده است.

 

آیا در جلسه فردای هیئت دولت، مصطفی سالاری استاندار فارس خواهد شد!؟

 

معرفی گزینه های احتمالی و یک خبر غیررسمی؛

 

در فضای رسانه‌ای در میان کسانی که از آن‌ها به‌عنوان گزینه استانداری فارس نام‌برده می‌شود، می‌توان به افرادی همچون حیدر اسکندر پور شهردار فعلی شیراز، یدالله رحمانی سرپرست فعلی استانداری، عنایت‌الله رحیمی معاون فنی و عمرانی استانداری، مردانی عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز، طلایی نیک نماینده کبودرآهنگ، خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی، سامانی سخنگوی وزارت کشور، بندپی رئیس سازمان بهزیستی، محمد آشوری تازیانی نماینده فعلی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مجید اکبرپور مدیرکل پیشگیری‌های امنیتی و انتظامی قوه قضاییه اشاره کرد که گذری کوتاه بر سوابق آنان خواهیم داشت.

 

 

شنیده های غیررسمی حاکیست سالاری استاندار فارس می شود...

 

گزارش های رسیده به تابناک حاکیست در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت مصطفی سالاری گزینه نهایی استان فارس بوده و معرفی خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار