کد خبر: ۶۹۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 22 December 2018

تابناک / متن این نامه به شرح ذیل است :

جناب دکتر مصطفی سالاری

استاندار محترم گیلان

با سلام

احتراما از آن جایی که شهرستان لاهیجان در انتخابات ریاست جمهوری اخیر نقش بسزا و حائز اهمیتی در حمایت از اهداف و برنامه ها و شعائر سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر حسن روحانی ایفا نموده و این حمایت ها در ۲۹ اردیبهشت ماه سال گذشته ، با رای بیش از ۸۰ درصدی مردم این شهرستان به ثمر رسیده و تبلور عینی یافته ، در صورتی می تواند عملا محقق گردد که شیرینی آن پیروزی مقتدرانه و با شکوه به کام شان به تلخی نگراید و لازمه ی این مهم نیز ،انتخاب مدیران مسئولی است ملزم و معتقد به اهداف و برنامه های دولت محترم و دارای روحیه عدم عنادورزی و قبول سیاست های کلی آن که در این خصوص باید همواره خود را مکلف و موظف به پیشبرد اهداف عالیه دانسته باشید.

علیهذا با توجه به عملکرد مناسب و کارنامه مورد قبولی که از مهندس امیرجانبازی در طول دوران سرپرستی طولانی مدت ایشان به عنوان فرماندار دولت تدبیر و امید و نماینده حضرتعالی در شهرستان لاهیجان شاهد بوده ایم متاسفانه حضرتعالی علی رغم همه ی درخواست های صورت گرفته با معرفی گزینه های متعدد به وزارت محترم کشور در صدد تغییر مدیریت این فرمانداری برآمدید .

گزینه های متفاوتی از دور ترین نقطه شرق تا غرب این استان و حتی اقصی نقاط کشور از جانب حضرتعالی معرفی گردید که هر کدام بنا به دلایلی نامعلوم مورد موافقت وزارتخانه متبوعه قرار نگرفت .

حضرتعالی در حالی فرماندار شهرستان رودسر را به عنوان سرپرست فرمانداری لاهیجان معرفی نمودید که ایشان در اوج نا آرامیهای دی ماه سال گذشته و بحران های مختلفی سکان این فرمانداری را بر عهده گرفت .

انتصابی که بدون شک از هر لحاظ در تاریخ سیاسی لاهیجان ماندگار خواهد بود؛

مدیریتی بی نظیر که اینک پس از ۱۲ ماه از سپری شدن آن بدون کمترین حمایتی از جانب حضرتعالی و مجموعه ی استان همچنان ادامه دارد و لاهیجان در زمره ی امن ترین شهرستان ها در همه ی ابعاد امنیتی ، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی شناخته می شود .

آقای سالاری

در ایامی که لاهیجان در برهوت جذب بودجه های مختلف ملی میسوزد و تنها این امید به آینده است که تلاش های مردم ، احزاب و جریانات سیاسی را همچنان هشیار و سرزنده نگاه داشته ، با پیگیریهای همین سرپرست فرمانداری شما، لاهیجان رتبه برتر استان گیلان در کارگروه های بوم گردی اشتغال را دارا شده و بیمارستان دولتی دکتر پیروز آن نیز در آستانه ی افتتاح قرار دارد .

در ایامی که با عدم تثبیت حکم فرمانداری از جانب حضرتعالی، توان مانورهای مدیریتی مقتدرانه از جانب امیر جانبازی کاسته شد این لاهیجان بود که یکی از آرامترین فضاهای سیاسی و اجتماعی در طول سالهای گذشته را با حمایت از احزاب ، گروهها و سمن های سیاسی اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تجربه کرده است و این روند همچنان نیز ادامه دارد .

عدم حمایت شما از نماینده ی دولت در این شهرستان کار را بدانجایی کشاند که نماینده ی مخالف دولت ، با نشانه رفتن شخصیت حقیقی و حقوقی عالی ترین مقام اجرایی این شهرستان ، قبیح ترین الفاظ ممکن را در حق وی به کار برده و رسانه های مخالف دولت ، هر روز و هر ساعت با انتشار خبر تغییر فرماندار لاهیجان نسبت به تضعیف جایگاه وی اقدام می نمایند .

عملکرد فوق مثبت امیرجانبازی در بُعد بهداشتی و درمانی ، اقتصادی ، کشاورزی ، گردشگری و … در این استان ، نشان دهنده موفقیت کامل ایشان در هدایت سکان فرمانداری شهرستان لاهیجان است.

جناب دکتر سالاری

در دوره ای که اصلاح طلبان و حامیان دولت در لاهیجان با خلاء یک نماینده همراه و توانمند مواجه می باشند متاسفانه نگاه حضرتعالی از منظر حمایت از نماینده ی خودتان که در این ایام دلسوزانه حامی و پشتوانه ی مان بوده، دریغ گردیده است .

جناب استاندار

درخواست امضاکنندگان ذیل این نامه بعنوان دبیران جمعی از احزاب و گروههای سیاسی اصلاح طلب شهرستان لاهیجان این است که اکنون و پس از گذشت ۱۲ماه از حضور مهندس امیر جانبازی در فرمانداری لاهیجان با توجه به این رشد مثبت شاخصه های پیشرفتی که در پروژه ها و برنامه ها حاصل و آرامش و نشاط کم نظیری که در فضای شهری حاکم شده است با تثبیت ایشان در جایگاه فرمانداری ، موجبات پیشبرد هرچه سریعتر و بهتر اهداف دولت تدبیر و امید در مسیر توسعه و پیشرفت این شهرستان را فراهم آورید .

احزاب به ترتيب حروف الفبا:
حزب آزادي
حزب اراده ملت ايران اسلامي
انجمن اسلامي معلمان
جمعيت زنان مسلمان نوانديش
سازمان عدالت و آزادي
حزب مشاركت هاي مردمي
حزب مردمسالاری
حزب نداي ايرانيان
حزب وحدت ايران اسلامي
حزب وحدت و همدلي ملي
حزب وحدت و همكاري ملي

رونوشت :

وزیر محترم کشور
نهاد ریاست جمهوری

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لاهیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
تک تک دارن تکذیب میکنن. خخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار