دو خبر از ورزش گیلان؛
تابناک / مریم بخشی در همایش ورزش های پایه از علاقه مندان به ورزش خواست با حضور در پایگاه استعدادیابی ورزش گیلان، استعداد فرزندان خود را به صورت علمی پیگیرشوند.
کد خبر: ۶۹۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۲ 15 December 2018

در رده های سنی پایه استعدادهای خوبی در گیلان داریم

 

در رده های سنی پایه استعدادهای خوبی در گیلان داریم

 

تابناک / مریم بخشی در همایش ورزش های پایه از علاقه مندان به ورزش خواست با حضور در پایگاه استعدادیابی ورزش گیلان، استعداد فرزندان خود را به صورت علمی پیگیرشوند.

همایش ورزش های پایه که اختصاص به 3 رشته شنا ، دوومیدانی و ژیمناستیک داشت امروز در سالن نامجوی رشت باحضور مربیان مهدهای کودک و مدارس استان برگزارشد .

در این همایش مدیرکل ورزش وجوانان گیلان ،توسعه و نشاط اجتماعی ، آشنایی با 3 ورزش پایه ،اصول و مبانی مشاوره و استعدادیابی ورزشی و ارتقاء سلامت جسمی و روحی را از اهداف برگزاری دانست.

مریم بخشی گفت ؛از علاقه مندان به ورزش و خانواده ها می خواهم  با حضور در پایگاه استعدادیابی و قهرمانی  ورزش گیلان، استعداد فرزندان خود را به صورت علمی پیگیرشوید .

وی کسب عنوان هفتم گیلان در بین 32 استان کشور در المپیاد استعدادهای برتر را کاری بزرگ دانست و گفت ؛ این نشان می دهد مسیر ما مسیر درستی است و می توانیم با برنامه ریزی بهتر و منظم تر در رده های بالاتر و میادین بزرگتر هم درخشش داشته باشیم .

در این همایش اساتید 3 رشته ورزشی پایه شنا ،دوومیدانی و ژیمناستیک و پایگاه قهرمانی و استعدادیابی گیلان  به بیان مزایای روحی و جسمی و همچنین استعدادیابی علمی در سنین پایه پرداختند.

 

 

 

خودم با نظر مربی ام خواستم در مسابقات لیگ جهانی کاراته چین شرکت نکنم

 

 

خودم با نظر مربی ام خواستم در مسابقات لیگ جهانی کاراته چین شرکت نکنم / مسابقات جهانی فرانسه در بهمن ماه برایم اهمیت بیشتری دارد
 

تابناک / سارا بهمن یار در گفتگو با برنا گفت: رقابتهای لیگ جهانی کاراته چین ضریب 2 داشت و ترجیح دادم استراحت کنم و درلیگ جهانی کاراته وان فرانسه که ضریب 5 دارد شرکت کنم و مدال خوش رنگی به دست بیاورم.

دارنده اولین مدال جهانی تاریخ کاراته گیلان در گفتگو با برنا گفت: خودم خواستم استراحت کنم و به لیگ جهانی چین نروم  تا در پاریس نتیجه خوبی کسب کنم.

سارا بهمن یار افزود: مسابقات لیگ جهانی کاراته چین ضریب 2 داشت و ترجیح دادم استراحت کنم و در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه که ضریب 5 دارد شرکت کنم و مدال خوش رنگی به دست بیاورم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار