دادستان قم:
دادستان عمومی و انقلاب قم اعلام کرد که وحید صیادی نصیری که به دلیل توهین به مقدسات در زندان لنگرود قم دوران محکومیت خود را سپری می‌کرد به دلیل بیماری کبد در بیمارستان فوت کرده است. دادستان قم همچنین از بازداشت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۲ 15 December 2018

به گزارش تابناک قم، رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شده اند، فردی به نام وحید صیادی نصیری بعلت اعتصاب غذا در زندان فوت کرده است.

در همین زمینه دادستان عمومی و انقلاب قم درباره پرونده وحید صیادی نصیری ضمن تکذیب فوت این فرد در زندان گفت: نصیری، زندانی زندان لنگرود که به جرم توهین به مقدسات در فضای مجازی در حال گذراندن محکومیت حبس خود بوده، لیکن به لحاظ بیماری کبدی دچار وخامت اوضاع جسمانی شده به بیمارستان اعزام و بعد از هفت روز بستری بودن در همان بیمارستان فوت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص علت تامه فوت توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

نصیری سوابق متعدد در تهران و کرج و ... در زمینه توهین به مقدسات، ائمه اطهار (ع)، اقدام علیه نظام و . . . داشته است و با همین عناوین اتهامی محکوم به حبس شده بود.

همچنین خواهر وحید صیاد نصیری در گفت و گویی با یکی از رسانه‌های ضد انقلاب در رابطه با اتهام برادرش اظهار داشته است: وی به دلیل توهین به مقدسات به حبس محکوم شده و دو سال در زندان بود که در نهایت اسفندماه سال گذشته (با تخفیف) آزاد شد.

وی افزود: وحید پس از آزادی از فعالیت‌های خود (گذشته‌اش در توهین به مقدسات و ائمه اطهار) کم نکرده بود و دوباره اینترنتی به فعالیت هایش ادامه داد تا اینکه باز هم بازداشت شد.

بازداشت یکی از مدیران استان قم

دادستان قم همچنین از بازداشت یکی از مدیران استان قم خبر داد و گفت: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم تحت قرار متناسب از سوی بازپرس رسیدگی‌ کننده بازداشت شد.

وی افزود: وی به اتهامات تضییع حقوق بیت المال، دریافت رشوه و غیره تحت قرار متناسب از سوی بازپرس رسیدگی‌کننده بازداشت شد.

به گفته کاهه، تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار