استاندار همدان گفت: تقویت واحد‌های تولیدی استان و رفع موانع صادرات از مهمترین اولویت هاست و باید با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی برای احیای واحد‌های درگیر مشکلات قدم برداریم و در استان شخصیت‌های تأثیرگذار بسیاری در عرصه اقتصاد وجود دارد که باید قدر آن‌ها را دانست.
کد خبر: ۶۹۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 14 December 2018

استاندار همدان گفت: تقویت واحد‌های تولیدی استان و رفع موانع صادرات از مهمترین اولویت هاست و باید با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی برای احیای واحد‌های درگیر مشکلات قدم برداریم.

تجلیل از پیشکسوتان عرصه اقتصادی در همدان/ نقش اتاق بازرگانی در توسعه اقتصادی دیار هگمتانه بسیار ارزشمند است/ توجه به معیشت مردم در اولویت قرار گیرد


به گزارش تابناک همدان، سید سعید شاهرخی در نخستین مراسم تجلیل از پیشکسوتان و معتدمین عرصه اقتصادی استان همدان که به همت اتاق بازرگانی برگزار شد، افزود: در استان همدان شخصیت‌های تأثیرگذار بسیاری در عرصه اقتصاد وجود دارد که باید قدر آن‌ها را دانست.

وی تاکید کرد: تجلیل و بزرگداشت پیشکسوتان اقتصاد استان، تجلیل از کار، تلاش، کوشش و ارزش‌های انسانی است و باید از تک تک فعالان تولید و اشتغال استان تشکر کرد.

شاهرخی اظهار داشت: نقش اتاق بازرگانی و صنعت معدن و کشاورزی استان در توسعه اقتصادی دیار هگمتانه بسیار ارزشمند است.
 
وی افزود: با همه وجود اعلام می‌کنیم که تلاش و کار شما فعالان اقتصادی است که موجب پیشرفت کشور می‌شود.

استاندار با بیان اینکه پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذار داخلی و خارجی و رفع موانع سرمایه گذاری در استان همدان با جدیت پیگیری می‌شود، خاطر نشان ساخت: باید هماهنگی در بخش‌های مختلف مدنظر قرارگیرد.

شاهرخی توجه به معیشت مردم را مهم برشمرد و افزود: حمایت از تولید کننده به منظور ایجاد اشتغال باید مورد توجه باشد.

استاندار همدان با اشاره به جایگاه و ریشه‌های اقتصاد و بزرگان اقتصاد همدان گفت: کتابی در این زمینه تالیف شده که نشان از ریشه و تاریخ غنی و سربلند همدان دارد.

شاهرخی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد هشت هزار شهید استان همدان را گرامی داشت و افزود: توسعه اقتصادی امروز خود را مدیون خون شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.


استاندار در ادامه این مراسم گفت: امروز دشمنان ما با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی مردم را هدف گرفته اند که با تلاش دولت و حمایت از تولید کنندگان با دشمنان مقابله می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دولت به پشتوانه مردم در مجامع بین‌المللی حاضر شد و اجماع جهانی علیه ایران شکسته و قطعنامه‌ها لغو شد، افزود: خروج یکجانبه آمریکا از برجام باعث شد اتحادیه اروپا در مقابل آن قرار گیرد به طوری که دنیا، آمریکا را در انزوای ایران یاری نمی‌کند.

شاهرخی انرژی هسته‌ای را حق مسلم کشور ایران دانست و تصریح کرد:، ولی نباید به بهای وابستگی ما به سایر کشور‌ها ختم شود.

وی تاکید کرد: آمریکا و رژیم صیهونیستی با ایجاد شرایطی خاص از ایران چهره نامناسبی در دنیا نشان داده بودند و برای نخستین بار ایران را زیر بند هفت منشور سازمان ملل بردند.

گفتنی است که در پایان این آیین از علاء الدین میرمحمدصادقی فعالان توسعه اقتصادی کشور، دکتر اکبر اعتماد بنیانگذار دانشگاه بوعلی سینا، احمد خرم استاندار پیشین همدان، محمد مسگریان از معتمدان بازار همدان، محمد حسینی سیر رییس پیشین اتاق بازرگانی همدان، احمد عطارد از فعالان اقتصادی و تاجر برنج استان، مهدی مرمرچی تاجر چای استان، سیف الله کیوان از تاجران کشمش، منصور سهرابی صادر کننده محصولات کشاورزی، خسرو فخیم هاشمی مدیرعامل شرکت شیشه همدان و علی سفیدآبی از صادر کنندگان نمونه استان تجلیل به عمل آمد وهمچنین از خانواده مرحومان غلامحسین راجی، اسدالله رضوانجو، سید ابراهیم بطحایی، سید مرتضی بطحایی، حسین اسلامیه و محمد مسچی تقدیر شد.
تجلیل از پیشکسوتان عرصه اقتصادی در همدان/ نقش اتاق بازرگانی در توسعه اقتصادی دیار هگمتانه بسیار ارزشمند است/ توجه به معیشت مردم در اولویت قرار گیرد
 
تجلیل از پیشکسوتان عرصه اقتصادی در همدان/ نقش اتاق بازرگانی در توسعه اقتصادی دیار هگمتانه بسیار ارزشمند است/ توجه به معیشت مردم در اولویت قرار گیرد
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار