سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:آمریکایی ها دچار استیصال شده اند و همواره تلاش می کنند با بیان برخی موضوعاتی که دیگر جهانیان هم متوجه شده اند که دروغ محض است، ایران را متهم کنند.
کد خبر: ۶۸۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 11 December 2018

سیدقاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:سیاست تهدید و ایجاد هراس پس از روی کار آمدن ترامپ دردستورکار مقامات آمریکایی قرار دارد از این رو ایران را متهم به تهیه موشک برای یمن ها میکنند.

وی خاطر نشان کرد:اتهام زدن به ایران با نشان دادن ماکت بدنه موشک هایی که ادعا می شود کشورمان در اختیار حوثی‌ها (اعضای انصارالله) قرار داده تا عربستان سعودی را مورد هدف قراردهند سیاست سوخته ای است که در گذشته نه چندان دور نیکی هیلی هم آن را اجرا کرد ولی به نتیجه نرسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:ایران هیچگاه قطعنامه های سازمان ملل را نقض نکرده است و این در حالیست که آمریکا با خروج از توافقنامه برجام قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را به وضوح زیر پا گذاشته و نقض کرده است.

جاسمی تصریح کرد: همچنین باید یادآور شد امروزه مردم یمن با سلاح های آمریکایی توسط ائتلاف سعودی از بین می روند و حتی برخی از نمایندگان مجلس ایالات متحده از دولت این کشور خواستند ارسال سلاح به سعودی ها را قطع کنند اما ترامپ ایران امر را نپذیرفت و اکنون ایران را متهم می کنند که به یمنی ها سلاح ارائه کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود:سیاست تهدید و ایجاد هراس پس از روی کار آمدن دولت ترامپ به طور جدی دردستورکار مقامات و سیاست خارجی این کشور قرار گرفته است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار