کد خبر: ۶۸۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 10 December 2018

تابناک / در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، داماش گیلان برابر فولاد نوین اهواز پیروز شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر یکشنبه برگزار شد، تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 2 بر صفر ، فولاد نوین اهواز را شکست دهد.


این مسابقه، از هفته سیزدهم گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت، در حضور نزدیک به یک هزار تماشاگر و در یک هوای ابری برگزار شد.


در جریان این مسابقه و در نیمه اول، تیم فوتبال داماش گیلان بازی را هجومی آغاز کرد و بر میدان تسلط داشت و سرانجام موفق شد در دقیقه 43 توسط سعید طالبی به گل اول خود دست یابد تا نیمه اول این بازی را با پیروزی به رختکن برود.


تیم داماش گیلان که برای حضور در صدر جدول فقط به پیروزی در این دیدار خانگی نیاز داشت، در نیمه دوم نیز بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 74 توسط میلاد پورصف شکن به گل دوم خود دست یابد تا در نهایت با نتیجه 2 بر صفر این دیدار را با پیروزی به اتمام برساند.


تیم فوتبال داماش گیلان پیش از این بازی با کسب 21 امتیاز و فقط با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم های های مقاومت تهران ، خوشه طلایی ساوه و چوکا تالش در رتبه چهارم و تیم فولاد نوین اهواز نیز با کسب 16 امتیاز در مکان ششم جدول قرار داشتند که تیم داماش گیلان با پیروزی در این مسابقه، 24 امتیازی شد و به طور حتم در جدول رده بندی صعود خواهد کرد.


در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.


استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار