کد خبر: ۶۸۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵ 08 December 2018

برد ۵ بر صفر استقلال بعد از ۲۱۲۱ روز

 

 

از آخرین برد ۵ بر صفر استقلال ۲۱۲۱ می گذشت که آبی ها موفق شدند روز گذشته این نتیجه را مقابل سپیدرود تکرار کنند.

به گزارش خبرنگار مدال، دو تیم استقلال و سپیدرود روز گذشته در رشت به مصاف هم رفتند و نتیجه این بازی ۵ بر صفر به سود آبی پوشان خاتمه یافت. نکته جالب اینجاست که آخرین برد ۵ بر صفر استقلال در لیگ برتر به سال ها قبل باز می گردد.

۲۱۲۱ روز بعد...

آخرین بار استقلال در هفته بیست و ششم لیگ دوازدهم و در تاریخ ۲۸ بهمن ۹۱ موفق شد در ورزشگاه حافظیه شیراز فجر سپاسی را با نتیجه ۵ بر صفر از پیش رو بردارد و از آن روز ۲۱۲۱ روز و یا ۳۰۳ هفته گذشته است.
این دیدار در حالی برگزار شد کە در نیمه اول فجرسپاسی از لحاظ مالکیت نسبت به شاگردان قلعه نویی برتری داشت اما روی حرکت فرزاد حاتمی استقلال موفق به دریافت پنالتی شد کە جواد نکونام در دقیقه ۴۰ دروازه حریف را باز کرد. در نیمه دوم آبی پوشان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۴۹ توسط فرزاد حاتمی به گل رسیدند. در ادامه سیاوش اکبرپور روی حرکت جباری در دقیقه ۶۴ گل سوم آبی پوشان را به ثمر رساند. درست ۶ دقیقه بعد فرزاد حاتمی با یک ضربه پای چپ چهارمین گل استقلال و دومین گل خود را در دقیقه ۷۲ به ثمر رساند.
آرش برهانی در دقیقه ۱+۹۰ گل پنجم آبی پوشان را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به پایان برسد. این آخرین برد ۵ بر صفر استقلال در لیگ برتر پیش از برد روز گذشته مقابل سپیدرود بود.

کد خبر: ۹۲۱۶۸
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار