کد خبر: ۶۸۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ 05 December 2018

 

یکی از مسئولان دفتر رئیس دولت اصلاحات می‌گوید: منتظر اقدامات نهاد ریاست جمهوری هستیم و گویا آقای واعظی پیگیر تهیه ساختمان بودند.

رمضانی، در گفت‌وگو با ایرناپلاس درباره وضعیت دفتر حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهوری اسبق ایران می‌گوید: در حال حاضر دفتری نداریم. ایشان برای انجام امورشان جای خاصی ندارند و وسایل دفتر هم در یک انباری نگهداری می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا نهادی برای واگذاری مکان جدید دفتر پیش‌قدم شده یا توافقی صورت گرفته است یا نه، توضیح می‌دهد: منتظر اقدامات نهاد ریاست جمهوری هستیم. بنا بود ساختمانی را به‌صورت اجاره‌ای یا شکل دیگری در اختیار دفتر قرار دهند.

این مسئول در پاسخ به اینکه چه کسی در نهاد ریاست جمهوری قول پیگیری در این باره را داده است، می‌گوید: قول که نداده‌اند، اما روال این‌گونه است که نهاد معمولاً دفتری را تهیه می‌کند و تا جایی که بنده اطلاع دارم، آقای واعظی پیگیر موضوع هستند.

چندی پیش تصاویر و خبری مبنی‌بر تخلیه دفتری که در اختیار رئیس دولت اصلاحات بود در رسانه‌ها منتشر شد. اوایل آبان ماه جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران درباره علت تخلیه این دفتر به ایرناپلاس گفت: جابه‎جایی دفتر به خاطر فشار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بوده ‎است و دولت بنا بر مقررات، تکلیف دارد محلی را برای رؤسای جمهور سابق فراهم کند، اما تاکنون دفتری مشخص نشده ‎است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار