کد خبر: ۶۸۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ 04 December 2018

تابناک / مدیرکل پست گیلان از اجرای طرح آدرس‌نویسی استاندارد «جی نف» به عنوان یکی از روش‌های جدید آدرس نویسی در دنیا به صورت پایلوت در گیلان خبر داد و گفت: با اجرای سیستم مذکور به تمام دستگاه‌ها به صورت رایگان خدمات ارائه می‌شود.

مهدی فخربین سبحانی در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از اداره کل پست گفت: مردم نیازمند دریافت خدمات از تمام حوزه‌ها به‌ویژه پست هستند.

وی به صداقت و امانت‌داری پستچی‌ها در ذهن مردم اشاره کرد و افزود: اکنون پست دگرگون شده و امور به صورت هوشمند و الکترونیکی انجام می‌شود.

فخربین سبحانی با اشاره به اینکه امنیت فعالیت‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های روز در پست ارتقا پیدا کرده است، بیان کرد: در دنیای معاصر پست سنتی جهش کرده اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

مدیرکل پست گیلان تصریح کرد: پست با ارائه سرویس‌های نوین به این توانایی رسیده پاسخگوی نیازهای بخش دولتی و خصوصی باشد.

فخربین سبحانی از اجرای طرح آدرس‌نویسی استاندارد «جی نف» به عنوان یکی از روش‌های جدید آدرس نویسی در دنیا به صورت پایلوت در گیلان خبر داد و یادآور شد: با اجرای سیستم مذکور به تمام دستگاه‌ها به صورت رایگان خدمات ارائه می‌شود.

وی به اجرای فاز نخست و دوم طرح سیماک در گیلان اشاره کرد و گفت: در طرح سیماک تمام امور مربوط به املاک با۲۸ دستگاه به صورت سیستم نرم‌افزاری انجام می‌شود .

مدیرکل پست گیلان با بیان اینکه اجرای طرح سیماک سبب حذف ارباب رجوع برای انجام امور در اداره‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: کاسته شدن از ترددها و کاهش ترافیک از دیگر مزایای اجرای طرح سیماک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار