کد خبر: ۶۸۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸ 02 December 2018

تابناک / آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسمی به عنوان استاد جدید مرکز تربیت و آموزش صالحین سپاه قدس گیلان معرفی شد.

 

معرفی آیت الله فلاحتی بعنوان استاد جدید بسیج صالحینبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم معرفی آیت الله فلاحتی ، استاد جدید مرکز تربیت و آموزش صالحین سپاه قدس گیلان در رشت گفت: مهمترین رسالت بسیج ، حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این رسالت مهم با درک صحیح از شرایط و تلاش مستمر برای تحقق هر چه بیشتر اهداف انقلاب دست یافتنی است. 
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نقش استادان و مربیان حلقه های صالحین بسیج را در تقویت نیروی ایمان و ارتقاء نگرش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی چشمگیر دانست و افزود: امروز دشمنان انقلاب تمامی تلاش خود را برای بی اعتقاد کردن جوانان این سرزمین و ایجاد گسست آنان با نسل‌های انقلابی به کار گرفته اند که این تهدید مهم با ایفای نقش بهینه روحانیان حلقه های صالحین بسیج خنثی خواهد شد. 
وی همچنین آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت را به عنوان استاد محوری مرکز آموزش و تربیت صالحین استان معرفی و ابراز امیدواری کرد: حلقه های صالحین بسیج گیلان تحت نظر وی بتواند منشا اثر سازنده در راستای منویات رهبری مبنی بر تربیت جوانان مومن ، انقلابی ، پرکار و ولایتمدار باشد. 
معرفی آیت الله فلاحتی بعنوان استاد جدید بسیج صالحیننماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این مراسم رسالت مهم انقلاب اسلامی را در شرایط تاریخی و سرنوشت ساز کنونی، تحقق بخشی به اهداف اسلام حقیقی بر مبنای حفاظت از کرامت انسانی و منزلت اجتماعی عنوان کرد و گفت: امروز نه تنها ملل مسلمان بلکه آزادیخواهان جهان نیز به حرکت جهان شمول و فراگیر انقلاب اسلامی مبنی بر استکبار ستیزی و عدالت محوری چشم دوخته اند که باید آن را با عمق جان و در بستر منویات امام رهبری پاس داشت. 
آیت الله فلاحتی افزود: هجمه های تبلیغاتی رسانه ای دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی ناشی از استیصال آنان در ابعاد نظامی و امنیتی است.
وی گفت: نباید اجازه دارد دشمنان زخم خورده انقلاب ، نسل‌های جدید را مقابل نظام اسلامی قرار دهند و این کار مهم تنها با کارکردهای سازنده فرهنگی و تربیتی میسر خواهد شد. 
سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز رسالت اصلی حلقه های صالحین بسیج استان را حرکت هماهنگ افسران جنگ نرم برای دفاع از ارزش‌ های حقیقی انقلاب عنوان کرد و افزود : شالوده و مبنای این ماموریت اساسی ، هم اندیشی ، اتخاذ راهکارهای سازنده و مشارکت همگانی برای پیوند نسل‌های مختلف انقلاب در دفاع از آرمان‌های پاک انقلاب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار