کد خبر: ۶۸۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸ 02 December 2018

تابناک / نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه روحانیت در برابر جنگ نرم دشمنان آرام نخواهد گرفت گفت: میرزا کوچک جنگلی نه تنها از خاک وطن دفاع کرد بلکه با شرف و عزت در مقابل جریان نفاق ایستادگی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، امروز (یک‌شنبه، 11 آذر) در یادواره روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی و 152 شهید طلبه و روحانی استان در مسجد سلیماندراب رشت اظهارکرد: اقامه دین خدا نخستین مأموریت روحانیت از صدراسلام تاکنون است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مدیریت و هدایت‌گری دومین مسئولیت روحانیون شمرده می‌شود، گفت: قشر روحانیت در هر نقطه‌ای که دین اسلام دچار لغزش شده یا مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته به مقابله می‌ایستند، دفاع از دین خدا مهمترین ماموریت‌ روحانیت است.

 

حاجی صادقی با بیان اینکه روحانیون در دوران دفاع مقدس، قبل، بعد انقلاب در برابر دشمنان ایستاده و نقش ارزنده‌ای در شکل‌گیری انقلاب داشتند ادامه داد: اگر دشمنان به خاک وطن حمله نظامی کنند، مطمئنا روحانیت این مرز و بوم به مانند میرزا کوچک جنگلی در برابر این تجاوزها تا آخرین قطره خون ایستاده و به تبع آن ملت نیز ایستادگی خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: میرزا کوچک جنگلی نه تنها از خاک وطن دفاع کرد بلکه با شرف و عزت در مقابل جریان نفاق ایستاد.

 

حاج صادقی با تاکید براینکه رمز ماندگاری قیام میرزا دفاع از دین خدا بود تصریح کرد: امروزه روحانیان پرچمدار جهاد کبیر بوده و در برابر جنگ فرهنگی دشمنان مسئولیتی بس دشوار دارند.

 

وی اضافه کرد: امروزه نیز روحانیت در برابر تحریم‌ها و فتنه‌های تحمیلی دشمنان ساکت نخواهد ماند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: شهادت بزرگترین عنایتی است که خداوند به بندگان برگزیده‌اش عطا می‌کند.

 

حاج صادقی به ویژگی‌های روحانیت در جبهه‌های نبرد پرداخت و گفت: قشر روحانیان در دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه موجب آرامش جبهه بودند، خود نیز پست فرماندهی عملیات‌ها را برعهده داشتند.

 

وی با تاکید براینکه روحانیت در برابر جنگ نرم دشمنان آرام نخواهد نشست، افزود: دین خدا عامل سعادت انسان‌هاست و این بزرگترین خدمت به بشریت شمرده می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: همگان در برابر خون شهدا مسئول بوده و امروزه وظیفه خطیر حفاظت از خون شهدا بر عهده ماست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار