کد خبر: ۶۸۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 02 December 2018

تابناک / نود و هفتمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و همچنین گرامیداشت 152 شهید روحانی گیلان امروز در مسجد محله سلیمانداراب رشت برگزار شد.

 

برپایی سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و شهدای روحانی گیلاننماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به اینکه حفاظت وحراست از دین خدا مهمترین رسالت روحانیان است گفت: شهید میزرا کوچک ، نماد روحانی مبارز است که به الگویی برای استکبارستیزان و آزادی خواهان تبدیل شده است.
حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی با اشاره به اینکه استکبار و استعمارگران 97 سال پیش به خیال خام خود با شهادت میرزا ، نهضت جنگل را به نابودی کشاند گفت: امروز هزاران میرزا درحوزه های علمیه آماده دفاع از حریم دین و میهن هستند.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان و نظام سلطه علیه ملت ایران افزود: دشمن قصد دارد پیوند مردم و ولایت فقیه را قطع کند اما امروز مردم و روحانیت در خصوص نقشه های دشمنان بصیرت دارند و با پیروی محض از ولایت فقیه ، مراقب دستاوردها و آرمان های نظام و انقلاب هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان با اشاره به چهل سالگی انقلاب افزود: دشمنان بدانند مردم عزتمند ایران اسلامی امسال نه تنها چهل سالگی انقلاب را جشن می گیرند بلکه در دهه پنجم انقلاب ، مرگ استکبار و رژِسیم اشغالگر قدس را هم جشن خواهند گرفت.
در این مراسم حاضران به یاد شهید میرزا کوچک جنگلی و شهدای روحانی استان نوحه خوانی و عزاداری کردند.
میرزا کوچک جنگلی رهبر نهضت جنگل 11 آذر  1300 در کوهستان های ماسال به شهادت رسید.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار