کد خبر: ۶۸۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 02 December 2018

تابناک / نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه پیوند امت با ولایت تنها عامل پیروزی برفتنه‌ها است، گفت: تخریب چهره روحانیت و جدایی مردم از ولایت فقیه توطئه امروز دشمنان است.

حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی‌صادقی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت میرزاکوچک جنگلی و ۱۵۲ شهید طلبه و روحانی استان گیلان که در مسجد سلیمانداراب رشت برگزار شد، اظهار کرد: رسالت و مأموریت روحانیت در دین اسلام برگرفته از رسالت انبیاء الهی است.

حجت‌الاسلام‌ حاجی‌صادقی افزود: بیان دین خداوند متعال، تلاش اقامه دین خدا و دفاع از دین خدا سه رسالت مهم روحانیت بوده که از پیامبر و اهل بیت الهی به ارث برده اند.

وی با اشاره به اینکه روحانیت پرچم دار رسالت امام حسین (ع) هستند که در راه خدا حتی از خانواده خود نیز گذشت، گفت: دنیا باید بداند اگر مقابل دین اسلام بایستد روحانیت و ملت ایران در برابر همه دنیا ایستادگی می کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه به حضور روحانیت در همه صحنه‌های حساس اعم از انقلاب، دفاع مقدس و عرصه فرهنگی اشاره و بیان کرد: نظام مقدس اسلامی برای دفاع از اسلام و انقلاب همیشه ایام روحانیتی همانند میرزا کوچک جنگلی و ۱۵۲ شهید طلبه و روحانی استان گیلان دارد که از جان خود برای دفاع از دین و انقلاب مایه می گذارند.

وی با بیان اینکه روحانیت در میدان‌ علمیات‌های سخت همانند میرزا بسیار دارد که در یک جبهه در برابر انگلیس، روس و دولت مرکزی در برابر جریان نفاق ایستادگی می کنند، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اقدام میرزا کوچک دفاع از خاک و ناموس و ملت بود ولی آنچه این روحانی مبارز را از سایرین ممتاز کرد دفاع از دین خدا بوده است.

عبدالله حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه روحانیت در دوران دفاع مقدس تنها نقش تهیج کننده و بسیج کننده مردم و اقامه نماز را برعهده نداشته است ادامه داد: روحانیت در صحنه‌های حساس دفاع مقدس حضور میدانی داشته و در خط مقدم بودند.

قیام میرزا کوچک جنگلی در برابر استبداد و استکبار زمان خود به ما آموخت که هرگاه دشمن به دین و خاک کشور متعرض شد باید قلم‌ها و حوزه‌ها را به پادگان های مبارزه با دشمن تبدیل کنیموی ادامه داد: قیام میرزا کوچک جنگلی در برابر استبداد و استکبار زمان خود به ما آموخت که هرگاه دشمن به دین و خاک کشورتان متعرض شد باید قلم‌ها و حوزه‌ها را به پادگان های مبارزه با دشمن تبدیل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه امروز دشمن در حوزه فرهنگی و دینی نیز توطئه های فراوانی علیه نظام مقدس اسلامی به راه انداخته است، گفت: در این زمان نیز روحانیت حضوری پررنگ داشته و در برابر تحریف‌ها، فتنه‌ها و جنگ نرم دشمن پرچم‌دار جهاد کبیر است.

وی با بیان اینکه جهاد اصغر نسخه اسلام برای جنگ نظامی و جهادکبیر نسخه اسلام برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، اظهار کرد: فرهنگ شهادت یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که رسیدن به آن پایان دنیا نبوده بلکه شروع زندگی جاوید و رسیدن به کمال و سعادت است. روحانیت برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن جان هم می دهد.

عبدالله حاجی‌صادقی به توطئه های دشمن برای تخریب چهره روحانیت در جامعه اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز دشمن در زمینه ایجاد خدشه به باورهای ایمانی و اعتقادی مردم و پیوند با ولایت فقیه که روحانیت نقش مهمی در آن دارد برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بسیاری کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن در سال‌های گذشته توطئه‌های بسیاری اعم از فتنه جبهه خلق، فتنه سال ۷۸ با عنوان اصلاح طلبان سکولار و یا فتنه سال ۸۸ علیه نظام به راه انداخته است، تأکید کرد: ولایت مداری و پیوند امت با ولایت تنها عامل پیروزی بر همه این فتنه ها بوده که امروز دشمن این را هدف قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه دشمن بداند نهضت جنگل هنوز ادامه دارد و حوزه های علمیه ما هزاران میرزای مبارز در خود ترتیب کرده اند، بیان کرد: امروز روحانیت و ملت ایران با بصیرت و آگاهی و همچنین ولایت مداری و روحیه جهادی در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار