تابناک / سرپرست فرمانداری لاهیجان و هیئت همراه با حضور در بیمارستان ۲۲ آبان، از «جعفر محمد زاده» آتش‌نشان زحمتکش و فداکار لاهیجانی که در حادثه آتش‌سوزی گسترده صبح امروز دچار دودگرفتگی و مشکل تنفسی شده بود عیادت کردند.
کد خبر: ۶۸۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 30 November 2018
عیادت سرپرست فرمانداری لاهیجان از آتش‌نشان فداکار + تصاویر

تابناک / سرپرست فرمانداری لاهیجان و هیئت همراه با حضور در بیمارستان ۲۲ آبان، از «جعفر محمد زاده» آتش‌نشان زحمتکش و فداکار لاهیجانی که در حادثه آتش‌سوزی گسترده صبح امروز دچار دودگرفتگی و مشکل تنفسی شده بود عیادت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ امیر جانبازی در این دیدار با آرزوی سلامتی هرچه زودتر برای این آتش‌نشان اظهار داشت: آتش‌نشانان نمونه بارزی از خدمتگزاران به مردم هستند که از جان خود می‌گذرند تا مردم در ایمنی، آسایش و آرامش باشند.

وی در گفت‌وگو با محمد زاده از زحمات او و سایر آتش‌نشانان تقدیر کرد و خواستار مراقبت و پیگیری تا زمان بهبودی کامل این آتش‌نشان زحمت‌کش شد.

در این دیدار، گنجه خسروی قائم‌مقام شهردار، دکتر رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، خیراندیش سرپرست سازمان آتش نشانی و رئیس بیمارستان ۲۲ آبان نیز حضور داشتند.

همچنین سرپرست فرمانداری لاهیجان در حاشیه این دیدار از سایر بخش‌های اورژانس بیمارستان ۲۲ آبان بازدید و در جریان روند خدمات‌رسانی به بیماران قرار گرفت.

شایان‌ذکر است صبح امروز در جریان آتش‌سوزی گسترده سه باب مغازه و بخشی از سقف یک‌خانه در خیابان جمهوری لاهیجان یکی از آتش‌نشانان دچار دودگرفتگی و مشکل تنفسی شده بود که به بیمارستان منتقل شد.

خوشبختانه حال عمومی آتش نشان فداکار لاهیجانی رضایت بخش است.

 

 
لاهیجان پیشرو در اجرای طرح بوم‌گردی / پرداخت ۷۵ درصد تسهیلات مشخص شده برای اشتغالزایی روستایی
 
 

تابناک / سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در رابطه با طرح بوم‌گردی در شهرستان، خاطرنشان کرد: لاهیجان جزو شهرستان‌های پیشرو در اجرای طرح بوم‌گردی بوده و ازجمله شهرستان‌هایی است که بیشترین پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص داده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ امیر جانبازی ظهر امروز در کارگروه اشتغال شهرستان لاهیجان عنوان کرد: در حوزه اشتغال‌زایی و اشتغال‌زایی روستایی شهرستان لاهیجان آمار و عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار تاکنون مجموعاً ۲۲۴ فقره تسهیلات با مبلغ ۱۹ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان در بخش اشتغال‌زایی روستایی پرداخت‌شده است.

سرپرست فرمانداری لاهیجان ادامه داد: از سهمیه مشخص‌شده برای لاهیجان تاکنون ۷۵ درصد تسهیلات پرداخت‌شده و درصد بسیاری نیز آماده پرداخت می‌باشد و حتی با پیگیری بیشتر می‌توان از سهم ۱۰۰ درصدی شهرستان نیز بیشتر پرداخت داشته باشیم.

وی تأکید کرد: بانک‌ها باید پیگیری بیشتری داشته باشند تا مابقی تسهیلات باقی‌مانده نیز پرداخت و زمینه اشتغال‌زایی برای جوانان عزیزمان فراهم شود.

جانبازی در پایان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در رابطه با طرح بوم‌گردی در شهرستان، خاطرنشان کرد: لاهیجان جزو شهرستان‌های پیشرو در اجرای طرح بوم‌گردی بوده و ازجمله شهرستان‌هایی است که بیشترین پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار