کد خبر: ۶۸۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷ 29 November 2018

لیگ برتر فوتبال-علی کریمی-جواد نکونام-persian gulf league-ali karimi-Javad Nekounam

 
 

نساجی فردا در قائمشهر میزبان سپیدرود خواهد بود.

طرفداری- درچارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های نساجی مازندران و سپیدرود رشت به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات بازی

هفته چهاردهم لیگ خلیج فارس

نساجی مازندران-سپیدرود رشت

پنجشنبه 8 آذر 1397

ساعت 15:00

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

تیم داوری: علیرضا فغانی، بابک داوری، امیر مبشر، سیدمهدی سیدعلی

ناظر: حسین نجاتی

وضعیت دو تیم

دربی دو تیم شمال کشور چیزی است که سال هاست در فوتبال ایران کم بوده و فردا دو تیم استان مازندران و گیلان به رقابت با هم می پردازند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار است، با 12 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار گرفته و به دنبال آن است تا با یک پیروزی بزرگ در یک بازی بزرگ، خود را از نقطه کنونی اش در جدول جدا کرده و به رتبه های میانی جدول برساند. مازندرانی ها در 13 بازی این فصل شان در 2 بازی فقط طعم برد را چشیده اند و با 6 تساوی و 5 باخت، نتایج خیلی بدی در اولین حضورشان در لیگ خلیج فارس نگرفته اند. شاگردان جواد نکونام در بازی گذشته شان برابر صنعت نفت آبادان 1 امتیاز کسب کردند و پیش از آن با 2 گل، استقلال خوزستان را از پیش برداشته اند. قطعا نکونام در این بازی به دنبال بردن و البته، شکست ناپذیر بودن برای سومین هفته پیاپی است.

در مقابل تیم سپیدرود قرار دارد. تیم علی کریمی که در اوایل این فصل به شدت دچار حواشی شده بود، این روزها تقریبا بی سر و صدا اداره می شود و جادوگر و شاگردانش به دنبال احیای این تیم هستند. سپیدرود با 9 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار داشته و کم بودن اختلاف امتیاز میان سپیدرود با تیم های بالاتر این تیم در جدول، قطعا انگیزه رشتی ها برای رسیدن به رتبه های بهتر را افزایش می دهد. سپیدرود هم به مانند نساجی در این فصل فقط 2 برد داشته، اما 3 تساوی و 8 باخت، باعث قرارگیری این تیم در رتبه ای پایین تر از نساجی در جدول شده است. سپیدرود هفته گذشته با 1 گل از نفت مسجد سلیمان شکست خورد و اکنون فقط و فقط برای برد راهی مازندران می شود.

نکته جذاب این بازی، رویارویی علی کریمی و جواد نکونام، دو سرمربی جوان طرفین است.

تقابل های اخیر دو تیم

نساجی مازندران-سپیدرود رشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار