کد خبر: ۶۸۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ 28 November 2018

تابناک / محمد رضا نازک کار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه طی مدت یاد شده 205 هزار و 633 دستگاه خودرو نیز از استان خارج شد، افزود: بیشترین ترافیک ورودی به استان طی این مدت ؛ روز پنجشنبه ( اول آذرماه) به میزان 37 هزار و 606 دستگاه خودرو بوده است.


وی اظهار کرد: همچنین روز یکشنبه هفته جاری (چهارم اذر ماه) با تردد 39 هزار و 615 دستگاه بیشترین ترافیک خروجی از استان را از اول تا چهارم آذر ماه شاهد بودیم.


نازک کار خاطرنشان کرد: طی این مدت ؛ از 84 محور رفت و برگشت در راههای استان ؛ مقاطع لنگرود به لاهیجان با 152 هزار و 547 دستگاه خودرو ، لاهیجان به لنگرود با 151 هزار و 962 دستگاه و محور آستانه به لاهیجان با 148 هزار و 423 دستگاه از بیشترین میزان تردد خودرو را در محورهای استان داشته اند.


وی تصریح کرد: از پنجشنبه تا پایان وقت یکشنبه گذشته ، گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد 602 وسیله نقلیه ، چهارمین استان پر تردد کشور بوده است.


منظور از محورهای ورودی و خروجی استان ، شش محور اصلی آزادراه لوشان – قزوین، جاده قدیم لوشان- قزوین ، منجیل- طارم ، چابکسر – رامسر ، آستارا- اردبیل و خلخال – اسالم می باشد.


گیلان به طور معمول جزو پنج استان پرتردد و یکی از مقصدهای اصلی گردشگری کشور می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار