این بار کاظمی، خودش تکذیب کرد! ؛
در این رسانه ها آمده بود: بر اساس شنیده های غیر رسمی به زودی مسعود کاظمی به عنوان اولین مدیرکل راه آهن گیلان منصوب و معرفی می شود.
کد خبر: ۶۸۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵ 24 November 2018

تابناک / یکی دو روز گذشته خبری در خروجی بسیاری از رسانه های نزدیک به شهردار لاهیجان مطرح شد.

در این رسانه ها آمده بود: بر اساس شنیده های غیر رسمی به زودی مسعود کاظمی به عنوان اولین مدیرکل راه آهن گیلان منصوب و معرفی می شود.

 

با موافقت مدیران راه آهن؛ شهردار لاهیجان اولین مدیرکل راه آهن گیلان می‌شود!

 

همزمان با عبور آزمایشی قطار در محور قزوین-رشت با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و مصطفی سالاری استاندار گیلان، آنچه این روزها بیش از پیش مورد بحث و بررسی در بین مدیران و رسانه ها محسوب می شود، نتیجه وعده چند هفته قبل نوبخت برای انتخاب مدیرکل راه آهن گیلان است!

بر اساس اخرین شنیده ها “مسعود کاظمی ” شهردار کنونی لاهیجان که از گزینه های نهایی تصدی اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز بود با موافقت مدیران راه اهن و نظر مساعد معاون گیلانی رییس جمهور در استانه انتخاب به عنوان اولین مدیرکل راه آهن در تاریخ گیلان قرار دارد!

 

این بار کاظمی، خودش تکذیب کرد!

 

تابناک / شهردار لاهیجان ضمن تبریک بهره برداری از پروژه ی راه آهن رشت -قزوین پس از سالها تلاش و انتظار مردم گیلان ، گفت : راه آهن رشت قزوین یکی از مطالبات دیرینه ی مردم استان گیلان بوده است که پس از سالها تلاش دست اندرکاران و عنایت ویژه ی دولتمردان به سرانجام رسید.


مسعود کاظمی در گفت و گو با تدبیرشرق، ضمن تکذیب خبر مدیر کلی خود اظهار داشت : تاکنون هیچ مذاکره ای مبنی بر انتخاب یا انتصاب بنده به عنوان مدیر کل راه آهن گیلان با اینجانب صورت نگرفته و بنده هم در این خصوص هیچ رایزنی با شخصی نداشته ام.


وی با بیان اینکه راه آهن رشت -قزوین یک پروژه عظیم ملی می باشد خاطر نشان کرد : راه آهن رشت -قزوین پس از راه اندازی نیاز به نیروهای متخصص در حوزه ی حمل و نقل ریلی دارد و مدیر کل راه آهن نیز باید تجربه ی اجرایی در خصوص حمل و نقل ریلی را داشته باشد.


“کاظمی ” که دانش آموخته ی رشته ی برنامه ریزی شهری است و سوابق اجرایی در خصوص مسایل عمرانی نیز دارد ، افزود : حوزه ی حمل و نقل و راه در استان گیلان از اهمیت بالایی برخوردار است که بهره گیری از تخصص جوانان با انگیزه در این حوزه موجب توسعه هر چه بیشتر بخش حمل و نقل در استان خواهد شد.


کاظمی که در سمت شهرداری لاهیجان با حمایت شورای اسلامی این شهر توانسته بر مبنای ایده و خلاقیت توسعه شهر لاهیجان را رقم بزند ، ادامه داد : عقیده دارم هر فرد در جایگاهی که قرار دارد می تواند تاثیر گذار باشد و امیدوارم بهره گیری از متخصصین موجب نوآوری و شکوفایی در حوزه های مختلف استان شود .با توجه به اعتمادی که اعضاء محترم شهر لاهیجان در سمت شهردار تاکنون به اینجانب داشته اند همچنان تمام قد در خدمت مردم شریف شهر لاهیجان خواهم بود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار