کد خبر: ۶۸۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 23 November 2018

 

 

تابنام و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور اظهارکرد: مردم گیلان از شما به عنوان یک گیلانی انتظارات ویژه‌ای دارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه گیلان از نیروهای توانمندی برخوردار است، تصریح کرد: یکی از گلایه‌های ما به دولت بی توجهی نسبت به نیروهای گیلانی است که توانایی تصدی پست‌های وزارتخانه‌ای را دارند.

آیت الله فلاحتی به مشکلات اساسی گیلان اشاره کرد و گفت: در گذشته رودخانه‌های گوهررود و زرجوب از ظرفیت تفریحی و گردشگری برخوردار بودند اما با وضعیت موجود نیازمند توجه بیشتر مسئولان هستند.

وی با اشاره به وضعیت پسماند در منطقه سراوان، ادامه داد: شیرابه‌های پسماند سراوان از معضلات زیست محیطی در استان گیلان محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان ترافیک شهر رشت را یکی دیگر از مشکلات عنوان و بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مشکلات فراوان مالی مواجه شده که به دیگر مراکز درمانی استان نیز تسری پیدا کرده است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود در استان گیلان برای توسعه، اظهار کرد: از دولتمردان انتظار داریم در موارد مذکور قاطعانه عمل کنند.

از مشکلات گیلان بی خبر نیستم

در ادامه این دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهارکرد: از مشکلات گیلان بی اطلاع نیستم.

محمدباقر نوبخت به اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای احیای رودخانه‌های گوهررود و زرجوب اشاره کرد و افزود: استاندار گیلان طرحی برای رودخانه های رشت دارائه کرده که برای اجرای آن در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار