کد خبر: ۶۷۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 14 November 2018

برای نخستین بار شورای رشت در انتخاب شهردار مستقل عمل کرد

 

تابناک / عضو شورای شهر رشت عنوان کرد: برای نخستین بار شورای رشت در انتخاب شهردار مستقل عمل کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد رمضانپور در نطق پیش از دستور شصت و دومین جلسه شورا، یاد شادروان رجبعلی شیرزاد و فعالیت های ورزشی وی را گرامی داشت.

عضو شورای شهر رشت همچنین یاد پاکبان درگذشته بیژن شعبانی را هم گرامی داشت و اظهار کرد: این حادثه هشداری است و باید تدابیر امنیتی در حین کار برای کارگران فراهم شود.
 
عضو شورا از شهامت و حضور نامزدهای مدیریت شهری افزود: شهامت می خواهد که کسی این شهرداری ورشکسته را تحویل گرفته و اداره کند. شهرداری ۷۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد و فاقد زیر ساخت های شهری است و جای تشکر دارد به افرادی که با شجاعت وارد عرصه شدند.
 
وی با اشاره به نظرات افراد و گروه های مختلف جامعه برای انتخاب شهردار گفت: از توصیه های علاقمندان به رشت نیز تشکر می کنیم. برای نخستین بار شورای شهر به رغم فشارهای بیرونی، خود تصمیم گرفت و ضمن پذیرفتن توصیه ها، توانست مستقل انتخاب کند.
 
رمضانپور ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار منتخب ابراز کرد: همه نامزدها شایستگی لازم را داشتند ولی چاره‌ای نبود تا یک نفر انتخاب شود اما از برنامه های دیگر نامزدها در اداره شهر بهره خواهیم برد.
 
رمضانپور با اشاره به مصاحبه های استاندار و فرماندار بیان کرد: ایشان دخالتی در انتخاب شهردار نداشتند و انتظار داریم مدیران ارشد استان به مدیریت شهری کمک کنند زیرا توسعه رشت، موجب توسعه استان است.
عضو شورا با بیان اینکه رقابت پایان پذیرفته و فرصت خدمت رسانی کوتاه است، خاطر نشان کرد: اکنون باید همه مسئولان با دلسوزی، اعم از مسئولان نظامی، امنیتی و انتظامی و ... با وحدت کلمه به مجموعه شورا و شهرداری کمک کنند و برای رفع نواقص همه همت کنند.
 
رمضانپور تاکید کرد: دلخوری ها را کنار بگذاریم و نقاط ضعف را به نقاط قوت بدل کنیم.
 
رمضانپور همچنین افزود: مدیران شهری با عملکرد صحیح خود می توانند اعتماد عمومی را برگردانده و به فساد اداری با عملکرد درست خود پایان دهند.
 
عضو شورا افزود: مردم مطالبات زیادی از ما دارند. آسفالت معابر خواسته بحق مردم است. راه اندازی مجدد آبنمای بوستان ملت، برطرف کردن نقاط ضعف پیاده راه و ایجاد راه دسترسی به پیاده راه و ... را باید برطرف گردد.
 
رمضانپور یادآور شد: خیابان تقسیم ترکیه راه دسترسی عبور خودرو دارد و امیدواریم این مشکل در رشت نیز برطرف شود.
 
وی افزود: ایجاد راه ریلی، ایجاد بلوار مسکن مهر تا یخسازی، رسیدگی به املاک نسقی، رسیدگی به وضعیت تالاب عینک، احیای رودخانه ها ، ساماندهی مرکز دفن زباله سراوان که هر ثانیه ۲۵ لیتر شیرابه وارد آب و خاک می شود و .... خواسته های بحق مردم است که باید رفع گردد.
 
وی ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر مراحل اداری اعطای حکم شهردار جدید طی شود و تاکید کرد: آقای عبدالهی فرزند شهید و فرزند این انقلاب است و باید با تکیه به کارشناسان علمی و کارآمد و کارکنان شهرداری، اداره شهر را برعهده گرفته و رشت را بسمت شهر بهتر پیش ببریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار